Jag tycker precis som
@Hägerstrand att
@Octagonal grönar
@Big Mama på väldigt lösa boliner och håller helt med Hägern om att det raka svaret i en ulvchat till BM på frågan om Brunolf vore: ”fråga öppet i speltråden!”
Jag tycker att Octas bild av att ulvar är garanterat pålästa och på hugget är tokig. När jag är ulv är det sällsynt att alla ulvar har koll på vad som händer en given stund och nu snackar vi dessutom om en situation som utspelar sig direkt på avspark eller till och med tidigare?
Sen tycker jag Hägerns förklaring om att vilja pressa BM a ställning till PM är hållbar. Octa ifrågasätter ju den också vilket är det tredje skumma med hur Octa värderar händelserna kring BM i inledningen.
Det bästa Octa gör med sina inlägg nu är att påpeka risken med två ulvar som sias gröna och mördar varannan runda. Det är ett habilt ulvupplägg och skjuter ju totalt ihjäl Siarkungen. Eller
@Anthrox ?
Jag är nog ändå inne på att vi inte bör rösta ut nån i r1, vi har råd att ta en smäll.
Jag lägger min röst så länge för att markera men tänker flytta den till Damogn rätt tidigt i morgon så att vi så snabbt som möjligt kan gå till att inte rösta ut någon (om jag inte hinner kika in i morgon på dagen så blir det iofs kanske en sen röstflytt men innan deadline i alla fall).
Sidd är svinskum. Bråket med BM är svinskumt, hans resonemang om att alla som röstar på BM är svinskumt, hans brus är skumt. Jag ansluter mig till Vimes elittips och säger BM/Sidd som ulvpar.
Röst: @Sidd