Nekromanti Betalningen

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Först och främst vill jag passa på att säga att jag tyckte om 7:an. Speciellt bra tyckte jag om "Midgårda besvär", "Sista ordet", och en del CRPG recensioner. Men vad jag inte förstår är vad en recension om B-filmen "Hannibal" (t ex) är med för. Sen kanske det är lite väl mkt filmer och dataspel för min smak, men det får väl gå an. Ett stort pluss i kanten för Tellus, har inte kikat närmare på det men det är nog läsvärt (Sjysst omslag).

Men så kikade jag närmare på inbetalningsblanketten och fick, som väntat, se att där stod 129 kr. Ola, du har tidigare sagt att om man beställde innan 28/2 så gällde priset 110 kr. Jag vill inte verka snål och gnällig o så, men det ligger en hel del princip i det hela tycker jag. Så, vad göra?
Hänvisar till ett inlägg av dig Ola:
<A HREF="http://forum.rollspel.nu/showthread...88&page=0&view=collapsed&sb=5&vc=1#Post56288" target="_new">http://forum.rollspel.nu/showthread...view=collapsed&sb=5&vc=1#Post56288</A> /Sir Foilan
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
"Men så kikade jag närmare på inbetalningsblanketten och fick, som väntat, se att där stod 129 kr. Ola, du har tidigare sagt att om man beställde innan 28/2 så gällde priset 110 kr."

Det stämmer ju! jag var på posten å betalade den räkningen idag skall bli intressant att hör vad Ola säger, man vill trots allt inte betala mer än vad som sagt, det är inte pengarna utan principen det handlar. Kom på en fråga/önske mål oxå. Vore trevligt med ett riktigt räkning med OCR-nummer nästa gång så att man kan betala via internet.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Re: Priset höjdes...

öhhh... jo priset höjdes och det visste Ola mkt väl om. Han skrev ju det tom i inlägget som jag hänvisade till.
Vilken bakfot du fått det där om vet jag inte.

/Foilan, King of White Fang Lair WU, Lord of Wolves of Svitjod
 
Top