Nekromanti Beta-testa ny Eon-sida

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Hej allihopa som läser detta!

Jag har jobbat lite från och till på en ny version av AlfaWeb Eon (eon.alfaweb.nu, Eon - det realistiska rollspelet eller vad nu sidan heter...) och denna börjar bli allt mer klar. Premiär blir det inte förrän om ett antal veckor (minst), men jag kan redan nu bjuda på en betaversion som jag hoppas på att så många som möjligt här vill hjälpa mig att kolla in och skicka kommentarer till om.

Jag skulle bli väldigt glad om ni ville beta hjälpa mig. Är du intresserad så maila mig på emil@alfaweb.nu så skickar jag adressen till sidan. Tillsammans kan vi förhoppningsvis göra en så bra sida som möjligt - en sida som passar så många som möjligt. Då jag inte uppdaterat sidan min andra så mycket på sistone, dels p.g.a. tidsbrist och dels då servrarna krånglat och hållt på, så har det funnits så många andra sidor om Eon på nätet och som verkligen uppdateras. Några enstaka finns det ju, men de flesta som tittade upp för ett halvår eller mer sedan har antingen fallit i glömska eller lagts ner. Tyvärr.

Därför är min förhoppning att den sida som jag nu jobbar med ska kunna bli något av en samlingsplats när det gäller Eon på nätet. Jag har många idéer om framtiden som du inte kan se i previewn, men jag hoppas åtminstone att denna ska kunna ge en god bild av hur sidan kommer att vara.

/Emil
 
Top