Nekromanti Bertings bilder

Jorge

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
139
Location
Umeå
Skulle inte Bergting göra några rollspelarbilder han skulle lägga upp efter den där röstningen han hadde här på forumet elle har bara jag missat det?
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Antagligen så jobbar han för fullt, han lovade ju oss trots all även en ny hemsida......

Nåja, vad som händer med hellboy är ju att se men innom sverige kommer det nog vara relativt ospelat.
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Wooooarghhh... Sorry. Jag har haft fetmycket att göra. Eller rättare sagt har mycket att göra hela tiden. Så du har inte missat nåt... Än =). Caen har fått sin bild i alla fall och resten är klara men jag tänkte vänta på att nya sidan blir klar innan jag lägger upp dem. Annars får jag väl lusa ner forumet med dem. Nåväl. Jag heter fortfarande Bergting och inte Berting. Och Hellboy kommer måhända inte att slå speciellt hårt i Sverige men internationellt är det en av de största spelhändelserna i år. Sådeså ;-). Misströsta inte för det dock. Jag ska göra massor med bilder till DOD också så fort jag blir klart med Hellboy.

Köptips förresten: Robin's Laws of Good Games Mastering. Riktig bra bok för den som vill bli en bättre spelledare. Jag har fyra ex. Den första som svarar på det här inlägget får en av mina. Signerad (jag har kluddat omslaget för den som är intresserad).

Peter
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Grattis på dig!Skicka mig din riktiga adress (info@bergting.com) så kommer den till veckan, Tills vidare kan du kolla här: http://www.sjgames.com/robinslaws/Eller som John (Dork Tower) Kovalics skrev: "...this should be required reading for anyone who has ever -- or who ever wishes to -- actually run a game for other thinking human beings." P
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Hur går det med din bildförsäljning? Har du några skisser ifrån Vildhjarta eller Jorges kvar?
 

Jorge

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
139
Location
Umeå
Ledsen jag stavar offta fel med tangentbord Bergting!
(Jag visste att jag kunde stava rätt)
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Re: jag, jag, jag, jag, jaaaaaaaaaaaag

Man kan ju alltid hoppas att Bergting skulle vara i ett svagt ögonblick vid just det tillfället och ge mig ett ex också :gremsmile:
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hej,

Det enklaste är att du mailar mig vilka du är intresserad av så kollar jag (tills jag fått upp sajten i alla fall). Priserna varierar men i runda slängar ett par hundra upp till nån tusenlapp för de största Jorgesbilderna. Om du mailar så skriv gärna vilken sida du hittade bilden på. Alla Jorgesbilderna är i A3, och de flesta från Vildhjarta är i A4.

Ha det gott

Peter
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Kul att höra.

Jag hoppas att dina försäljningsframgångar fortsätter. Vilka är dina främsta arbetsgivare just nu?
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Re: Kul att höra.

Hm... i mängdordning blir det nog:1 Steve Jackson Games /images/icons/king.gif2 Riotminds /images/icons/grin.gif3 Hero Games 4 Wizards of the Coast5 Fan Pro
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Kul att höra.

Du har inte funderat på att teckna mer till Neogames? De lär väl behöva en ersättare till Gullbrandsson.

"Fan Pro "

Vad är de för några? Är det de som arbetar på Hellboy?
 
Top