Nekromanti Beroende eller bara allmänt konstigt?

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Nu är det så här... Det är fredag kväll och vi ska om någon minut spela eon. Men jag känner att jag vill skapa en tråd här på rollspel.nu, så att jag tidigt imorgon kan kolla om det finns några svar. Är detta konstigt eller normalt? Någon annan som har liknande "problem"?

//Jambu

PS och ja, idén till denna tråd kom ur mitt snack om att jag ville starta en tråd (desperat, eller hur?)
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
alltså... nej, egentligen inte -jag är mer intreserad att läsa vad folk tycker (och typ, känna känslor). Värt att notera är att vi nu är mitt i ett spelmöte när jag skriver detta. (eftersom vi spelar eon letar sl efter en tabell vilket ger mig en möjlighet att ro åt mit tommys laptop och skriva detta)

Kommentarer?

//Jambu

PS (jag hatar eon just nu)

PPS jag är rätt flummig för tillfället också

PPPS inte drogpåverkad alltså, utan bara... flummig

PPPPS min roll håller dock på att bli full (sl letar supa-tabell)
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Vad för känslor vill du ha?

Jag kan ge dig några:
*JAG HATAR MIN DATOR!
*JAG HATAR MIN IRC-KLIENT SOM INTE LOGGAR VAR EVIGA SEKUND UTAN ATT ALLT FÖRSVINNER VID LÅSNING AV DATOR.
*Bullen jag precis åt var god.
*Den nypressade apeslinsaften jag drack var också god.
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Det funkar för mig.

Men i alla fall, vad jag menar är att jag gillar att se folks reaktioner på det jag skriver, och då särskilt på morgonen efter ett rollspel då jag känner mig ännu mer flummig (se förra inlägget) än nu (vilket är svårt).

//Jambu

PS min roll är medvetslös

PPS av fylla (SLhittade tabellen)
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Höhö, låter som du har roligt, både på forumet och i rollspelet.

Men men, reagerar jag roligt då?
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Tja, jag har vaknat nu... både här och där.

Sen dess har jag distraherat en skeppsvakt, gått till ett hemligt sektmöte med maskerade svartklädda män&kvinnor och tänt eld på ett bibliotek.

Sen så har jag haft lite kul i rollspelet också. höhö

//Jambu
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Sen dess har jag distraherat en skeppsvakt, gått till ett hemligt sektmöte med maskerade svartklädda män&kvinnor och tänt eld på ett bibliotek.
Varför känns det som om jag har hört det förrut?! :gremconfused:
 

Whizzman

Warrior
Joined
4 Jan 2005
Messages
211
Location
Uppsala
Henrik vill sova, Tommy är en våldsbenägen munk, björ är inte ens här å jakob är på datorn hela jävla tiden... Sluta störa mina spelare!!!1

Oseriositeten har krockat med vårt spelmöte likt en dinousariedödande metiorit som krossar skallen på en isjätte, för att citera diverse personer...

//SL
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Re: Brinnande intresse

Ok, vår första fil var 77,5 mb för stor, så de gick ju inge bra. Den andra var bara 21 mb för stor... sorry. Tja, jag antar att du får lov att oss på vårt ord när vi säger att

tommy brann.

han brann bra.


//Jambu

PS vårt rollspel har havererat

PPS ren sprit brinner bättre än parfym (som vi använde...)

PPPS (först)
 

Rikku

Veteran
Joined
9 Aug 2005
Messages
10
Location
Urskogen nära en vattenpöl
Re: Brinnande intresse

om jag fortfarande brinner så tror jag inte att jag skulle kunna svara om inte... om jag nu inte har återväkts av någon onskefull nerkromantiker, men de verkar ologiskt... lr

PS det var jag som brann i går när vi spelade rollspel

PPS prova det inte själva hemma, det är varmt och ganska farligt, hehe
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Brinnande intresse

Du kanske satsade på att slå nytt rekord i brinning och därför skrev du medan du brann, därför behöver du inga nekromantiker.
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Re: Brinnande intresse

Han är alldeles för rädd om sin dator för att göra det :p Tja, nu har jag kommit hem i alla fall, och jag är relativt nöjd med hur den här tråden ser ut...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,534
Location
Helsingborg
Ibland när jag skriver så känner jag mig så nöjd med inlägget att jag gärna vill ha respons på det.. Ibland vill jag bara sukta efter lite respons och då drar jag iväg en tråd, för att se om det är någon som hakar på den och tycker den verkar ball.. En sorts egoboost för att få mig att känna mig viktig.. Just responsen är också huvudanledningen till varför jag är forumsberoende.. Så när det är dött på forumet så sitter jag ofta och försöker komma på trådstarter..

/Han som skrivit "ego" många gånger nu på kort tid
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Känan igen & känan igen.. =)
Jo, jag känner nog igen mig i det du slirver, iaf på den punten att jag gjärna vill minst skirva nåt varje dag här...

/ Johan K, som börjar bli mindre bakis nu
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Att komma på trådstarter gör jag också ganska ofta, dock brukar jag aldrig gilla det jag kommer på :gremlaugh:
 
Top