Nekromanti Berättelsespel?

Thom Kiraly

Veteran
Joined
11 Apr 2010
Messages
39
Location
Malmö
Re: Märklighetstroget och MVGU [OT]

Det var faktiskt inte så illa som vi befarade, men jag var också lite orolig. Det gick faktiskt att klippa ihop under en kväll utan problem. Det jag var mest orolig för var det där förbannade ljudet min mick gav ifrån sig när vi började, men det verkade fixa sig när jag pluggade ut den ur datorn. Måste verkligen fixa det där, annars kommer alla Skype-intervjuer att bli sjukt krångliga.

Kul att höra att folk gillade avsnittet i alla fall!
 

Thom Kiraly

Veteran
Joined
11 Apr 2010
Messages
39
Location
Malmö
solvebring said:
Låter grymt lockande. Det ska jag se över.
Tackar! =) ... Minns förövrigt nu att du nämnde det i casten - gjorde du inte?
Fiasco nämnde jag, men inte Penny. Kom på det efter att vi spelade in och sedan glömde jag det lagom till att show notes skulle skrivas och inledningen spelas in. :gremtongue:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Thom Kiraly said:
solvebring said:
Låter grymt lockande. Det ska jag se över.
Tackar! =) ... Minns förövrigt nu att du nämnde det i casten - gjorde du inte?
Fiasco nämnde jag, men inte Penny. Kom på det efter att vi spelade in och sedan glömde jag det lagom till att show notes skulle skrivas och inledningen spelas in. :gremtongue:
Hehe, okej. Mitt minne bedrar mig med falsk information då i så fall. Fast iof har jag hört talas om Penny innan. Kanske är därför jag genast kunde relatera till det när du tipsade om det här i tråden.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
DeBracy said:
solvebring said:
Jodå, det är rätt. :gremsmile:
Ok. =)
Drygt att det ligger på en sida bara. Tror det blir att kopiera texten och göra en PDF för privat bruk.

... Btw är det bara jag som får "frågetecken" för vissa tecken på sidan? Det tycks som om just en viss symbol inte kan läsas.
Var inget, bytte kodning till Västeuropeisk så ordnade det sig.
 
Top