Nekromanti Behöver lite hjälp...

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Jo jag har engagerat mig i ett on-line rollspel och nu vill jag skaffa en dubbeldolk till min karaktär. Dock vill min GameMaster ha bild på den för att vara säker på att han förstått konceptet. Dolken jag tänkt mig kan återfinnas i boken Tjuvar och Lönnmördare till gamla drakar o demoner, men ack, ty jag har ingen scanner och känner inte någon som har det heller.

Om någon besitter både boken och scanner så kanske den personen kunde göra mig en tjänst och scanna in dubbeldolken och skicka bilden till mig? Snälla...

E-mail: dufus_21@hotmail.com
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Tja, beroende på vilket land och vilken kontinent han befinner sig på är ju svårigheterna i detta förslag varierande. Och jag varken kan eller tänker måla något i paint och skicka till honom...

pucko...

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Vaun Vuriche on 2001-07-22 15:23.</EM></FONT></P>
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Måste vara dum men jag fattar inte vad de spelar för roll var han bor. Om det är ett online-rollspel borde han väl ha tillgång till Internet.

weatherman
------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Du fattar inte?

Hur ska jag få bilden av dubbeldolken som finns i Tjuvar och Lönnmördare (Alltså inte på internet) skickad till honom om jag inte har tillgång till en scanner!?

Så kan någon snälla scanna in den och maila till mig?
 
Top