Nekromanti Behöver lite hjälp.. :S

Sephi

Veteran
Joined
4 Aug 2005
Messages
28
Location
Stockholmm
Skulle någon vara snäll och skanna in en bild på ett kraggsvärd (eller tillochmed rita ett)? Jag behöver en bild för att visa en kompis, men jag har ingen scanner själv. :gremfrown:
 

Selly

Level 5 Laser Lotus
Joined
10 Apr 2001
Messages
1,451
Location
Stockholm
No problemo.

Min scanner har jag inte orkat koppla in ännu, och dessutom så är det här lånade gamla exemplaret av Eon I slitet nog för att man ogärna vill misshandla det på det sättet. Däremot har jag ju en tablet och behövde ändå lite motivation till att teckna svärd via den. Jag lade till viss avsmalning av klingan, vilket mig veterligen inte finns med i originalet (även om det borde göra det). Risken finns dock att det blev lite väl smalt. Ja, och sen är ju den teckningsmässiga kvaliteten rätt låg också, men bilden visar förhoppningsvis det som bör visas.

Som nån sorts inflikning till nedanstående inlägg: Eftersom jag slängde ihop den här själv nyss så borde det givetvis inte vara något brott mot upphovsrätten, och även om det vore det så tror jag knappast att herrarna på Neogames är småsinta nog att klaga på duplicering av en enda bild. ¬_¬
 
Top