Nekromanti Behöver hjälp med att börja spela eon

lagga killen

Veteran
Joined
27 Jul 2003
Messages
3
jag har börjat läsa boken men inte kommit in i den så särskilt bra jag behöver därför hjälp att lära mig
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Låsningsdags

det är emot forumets regler att skriva två inlägg om samma grej... utvecka vad du vill ha hjälp med i frsta tråden istället

/Mask
 

Fahnen

Swordsman
Joined
24 Apr 2003
Messages
459
Re: Men snälla....

.... kan ni inte vara lite trevliga mot de som är nya och inte vet hur forumet funkar?? Måste man hacka och skriva saker som "forumets sämsta tråd" "lås nu"? Man kan ju anstränga sig att vara lite trevlig och förklara hur det funkar här. Visst regler ska man ha koll på. Jag tycker ni har haft ett otrevligt sett.


Midar har inte tid nu.
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Till Greymourn, Mask och eNo

Till Greymourn, Mask och eNo:

För det första så är det brukligt att inte skrika om att tråden ska låsas i självaste forumet. Moderatorerna hittar bra själv. Men om ni verkligen känner för att peta en moderator på axeln så gör det igenom att skicka moderatorn ett PM eller genom att använda "notify moderator"-funktionen. (det är en liten ikon av ett A4 med ett streck över längst ner i alla inlägg).
För det andra så måste jag säga att ni är väldigt otrevliga. Killen gör sitt tredje inlägg här på forumet och vad möts han av?
Er tre som börjar skrika och gasta och allmänt bete er som småbarn bara för att han av misstag skickar in ett blankt inlägg.
Skärpning!

Om ni inte har någonting vettigt att säga, håll hellre tyst. Vill ni uppmärksamma en moderator om att inlägget är knas, gör då det på ett diskret sätt.


/Naug, modererar
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Hej och välkommen (tråden låses)

Hej och välkommen till forumen.

Jag förstår att ditt förra inlägg av misstag blev blankt. Att göra två inlägg om samma sak, eller göra flera inlägg som egentligen skulle kunna vara ett ensamt inlägg kallas för multipostning och gillas inte av moderatorerna.
Det trycker nämligen ner gamla inlägg vilket gör att dom blir mindre aktuella snabbare, vilket är tråkigt.
Som sagt, det här fallet var uppenbarligen ett misstag, men jag känner att det är lika bra att informera om varför det inte gillas.

Eftersom den här tråden ändå är ungefär lika kreativ som cancer (tack vare Greymourn, Mask och eNo...) så tänker jag låsa den, så får ni fortsätta er diskussion i den gamla tråden.


/Naug, modererar
 
Top