Nekromanti Baruch dayan emet: Out of character tråd

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
God45;n214028 said:
Hej. Jag har en mordisk förkylning och har lyckats hosta sönder ett revben. Så jag kommer posta. Men jag är inte helt hundra så ikväll kommer nog ingen post. Jag ber om ursäkt :( Jag är förhoppningsvis tillbaks i action tills imorgon.
Ouch, ja, fint du säger till men tror du får vänta en dag till om du inte Orkar :) krya på dig
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
God45;n214028 said:
Hej. Jag har en mordisk förkylning och har lyckats hosta sönder ett revben. Så jag kommer posta. Men jag är inte helt hundra så ikväll kommer nog ingen post. Jag ber om ursäkt :( Jag är förhoppningsvis tillbaks i action tills imorgon.

Shit, galet :/ Ta hand om dig, vi finns här när du kryat på dig!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Hej :) Nu är nästa omgång poster uppe. Jag är fortfarande sjuk men orkade sitta och skriva idag. Tack för ert tålamod.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Låt mig börja det här meddelandet på ett passande sätt.

Fuck.

Livet har spöat skiten ur mig sedan vi började det här spelet och det ser fan inte ut som om det blir lättare snart. På grund av detta har jag inte klarat av att posta varje dag och det ser inte ut som jag kan lova att göra det framåt heller. Utifrån detta väljer jag att avsluta spelet i förtid hellre än att fortsätta göra er besvikna. Jag ber om ursäkt.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
God45;n215426 said:
Låt mig börja det här meddelandet på ett passande sätt.

Fuck.

Livet har spöat skiten ur mig sedan vi började det här spelet och det ser fan inte ut som om det blir lättare snart. På grund av detta har jag inte klarat av att posta varje dag och det ser inte ut som jag kan lova att göra det framåt heller. Utifrån detta väljer jag att avsluta spelet i förtid hellre än att fortsätta göra er besvikna. Jag ber om ursäkt.
Kul så länge det varade, men sånt är livet ibland, ingen fara :) själv fick jag hjärnskakning igår så blir nog inte så mycket dator nu några dar ändå men hoppas det blir bättre för dig snart, trist när det händer mycket på samma gång
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
.113;n215429 said:
Kul så länge det varade, men sånt är livet ibland, ingen fara :) själv fick jag hjärnskakning igår så blir nog inte så mycket dator nu några dar ändå men hoppas det blir bättre för dig snart, trist när det händer mycket på samma gång
Usch, krya på dig med hjärnskakningen. Testa radio eller podcast om du blir för uttråkad och inte orkar läsa.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
hAHAH, nu ska jag kspela mutivplayer coop spepl pulbic. BNara flr at tjävlas :D

Ha bnra myår!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
...och nu är jag 100 % med på banan igen! Skriver gärna 2-5 inlägg per dag om feedbacken finns, ledsen att jag varit lite frånvarande senaste>!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
God45;n215426 said:
Låt mig börja det här meddelandet på ett passande sätt.

Fuck.

Livet har spöat skiten ur mig sedan vi började det här spelet och det ser fan inte ut som om det blir lättare snart. På grund av detta har jag inte klarat av att posta varje dag och det ser inte ut som jag kan lova att göra det framåt heller. Utifrån detta väljer jag att avsluta spelet i förtid hellre än att fortsätta göra er besvikna. Jag ber om ursäkt.

Ojfan, missade detta i... förvirringen? :p Hoppas att livet blir det bästa det kan bli!
 
Top