Varulv Bamse och hans vener - R4

Om ni är ulvar ihop så är det väl safe av Sidd att ligga ensam på dig?

Jag tror ju allt mindre att Sysp är ulven för varför skulle den andra ulven vara med och rösta ut sin ulvkompis i detta skarpa läge.

Tre bybor ligger på Sysp säger du. Eller två bybor och en ulv.
Varför ska han ligga på mig när han kan ligga på Sysp? Ulvarna vinner ju liksom om vi inte tar ut en ulv denna rundan, har du missat det?

Tror du gräver din egna grav nu @Anthrox
Du laddar stenhårt för att det är jag som ska drevas nästa runda. Med poster där du bara matar upp dina egna poster till mig med snack om att Sidd inte har försökt svara upp: vilket inte stämmer alls.
Hårt jobbande som en ulvAnth är fullt kapabel till. Jag orkar inte börja gå igenom dina poster med kommentarer; det gjorde jag en gång och du var så otroligt skicklig på att skriva rätt: precis som en ulv kan som vet allt och kan planera sina drag före dumbyn som behöver snacka igenom olika frågor först.
Jag fick heller inget svar på #70 eller vad du menade med att Fjodde räddade dig (när han röstade på dig).

Jag fick heller inget svar på #70 eller vad du menade med att Fjodde räddade dig (när han röstade på dig).
Jag har för mig att jag höll på att röstas ut.
Jag hade 4 röster å SömIsaac 5 sen så la fjodde och du varsin röst till på Si.
Ok
Det betyder i mina ögon att när det var redigt jämt (jag var en röst från att åka) så hjälpte fjodde mig med sin röst.
Ok?

Ok
Det betyder i mina ögon att när det var redigt jämt (jag var en röst från att åka) så hjälpte fjodde mig med sin röst.
Ok?
Fortfarande inte vad som hände, som jag sagt.

Ok
Ok?
Alltså, jag redogjorde ju exakt för hur alla röstflyttar skedde i slutet av R1 nyss. Ljuger du med flit, eller vill du bara inte ta ansvar för spelet och det faktum att Häger räddade dig? Det är ju liksom inte jättesvårt att gå tillbaka och kolla hur det låg till.

BM kör på vibbarna och "Anthrox är en så duktig ulv" som argument.
När har jag sagt att du är duktig som ulv? Du måste blanda ihop mig med nån annan.

Jag tror på dig som ulv pga uteslutning. De andra är grönare, förutom Sidd då som är lika rödskimrande som du.

Sen är det ju så att som bybo vet man inte. Men du verkar veta mycket.

@Impetigo, kan du komma å hjälpa mig här!

När har jag sagt att du är duktig som ulv? Du måste blanda ihop mig med nån annan.

Jag tror på dig som ulv pga uteslutning. De andra är grönare, förutom Sidd då som är lika rödskimrande som du.

Sen är det ju så att som bybo vet man inte. Men du verkar veta mycket.

@Impetigo, kan du komma å hjälpa mig här!
Om du låter bli att klippa i citatet så kanske du kan läsa hela meningen istället.
Vad har jag gjort som är så rött? Vad har de andra gjort som är grönare?

Alltså, jag redogjorde ju exakt för hur alla röstflyttar skedde i slutet av R1 nyss. Ljuger du med flit, eller vill du bara inte ta ansvar för spelet och det faktum att Häger räddade dig? Det är ju liksom inte jättesvårt att gå tillbaka och kolla hur det låg till.
Aahh sorry.
Fjodde röstade på mig.

Basse var den som röstade på Si så jag klarade mig.

Fel personer i min beskrivning först men det kvarstår att nu att det var Basse som gjorde att jag klarade mig.

Stämmer det då?

Kan det vara så att både Hägern och anthrox har haft som ulvplan att spela självsäkert, hårt och aggressivt det här spelet?

Jag gick tillbaka och kollade igen hur herrarna Sidd, Antrox och Sysp röstat men det gav inget för alla tre hade röstat likadant.

Sidd och Antrox flyttade runt sina röster flera gånger under R1. På nåt sätt tycker jag det är grönande att göra så som famlande bybo. Att stå bergfast vid en kandidat redan i R1 kan vara rödande då det kan indikera regisserad strategi. Men å andra sidan har Sysp flaggat för dåligt med tid.

Jag har inte något uns mer att gå på just nu så det får bli du så länge.

Röst: @Sysp
Här säger du för övrigt att det är Sysp som är rödast. Han har inte postat en post under rundan, så vad är det som har hänt nu som gjort att du ändrat uppfattning?

Aahh sorry.
Fjodde röstade på mig.

Basse var den som röstade på Si så jag klarade mig.

Fel personer i min beskrivning först men det kvarstår att nu att det var Basse som gjorde att jag klarade mig.

Stämmer det då?

Kan det vara så att både Hägern och anthrox har haft som ulvplan att spela självsäkert, hårt och aggressivt det här spelet?
Nej, det stämmer ju fortfarande inte eftersom det var HÄGER som orkestrerade att du räddades.

Eftersom Sysp riskerar att röstas ut så kan han inte vara ulven. Om de inte kommer snajpa på slutet.
Den här logiken får du ju gärna förklara med. Vi är alltid fler bybor än ulvar, det är så spelet är designat. Så varför skulle inte en majoritet bybor kunna ligga på en ulv menar du?

Du blev alltså räddad av Häger, som nu är bevisat ulv, i en situation där du annars hade åkt ut.
Så vad är det som är en smutskastning och en lögn här?
Stämmer detta? I såna fall ska ju Sidd ut först nu. Får jag med nån på det tåget?

😕

Hinner inte läsa igenom allt men andemeningen av det jag hann skumma är tydlig; bara att beklaga att det blev såhär med min närvaro. Har inte tyckt Anthrox varit röd i tidigare rundor då jag faktiskt hann spela men vad gör man - vi torskar ju garanterat om jag åker. Bättre om vi har en chans till på oss att reda ut det nästa runda.

Röst: @Anthrox

😕

Hinner inte läsa igenom allt men andemeningen av det jag hann skumma är tydlig; bara att beklaga att det blev såhär med min närvaro. Har inte tyckt Anthrox varit röd i tidigare rundor då jag faktiskt hann spela men vad gör man - vi torskar ju garanterat om jag åker. Bättre om vi har en chans till på oss att reda ut det nästa runda.

Röst: @Anthrox
Vi får definitivt ingen mer runda ifall du tror att det här är ett bra drag.

Back