Vilka är era två röda nu då
@Sidd @Big Mama @Sysp @Impetigo?
Jag tycker det lyser rött över hela brädet om jag ska vara ärlig.
@Anthrox framstår som knallgrön men det är ju i jämförelse med alla andra och det skulle inte förvåna Mig om han visar sig vara ulv. Det skulle förklara att ulvarna offrar Hägern iom att Anthrox också var grön i typ allas ögon.
Men om Anthrox är ulv så unnar jag honom nog att vinna så jag räknar honom som grön just nu.
@fjodorsenuba lågflyger som sagt på ett sätt som kan vara karaktäristiskt men också sannolikt väldigt effektivt som ulvtaktik detta spelet. Hans analys ser Anthrox som rödande och jag som grönande pga att den saknar en del verklighetsförankring.
@Big Mama har gjort en del konstigheter tidigt i spelet. Det har sedan varit mycket metasnack på bekostnad av spelsnack vilket gör henne svårbedömd. Sannolikt också en väldigt effektiv ulvtaktik. Möjligtvis lite magstarkt iofs efter händelserna i r1 att använda ”god ton”-argument så jagbkan nog gröna henne på att jag inte tror att ulvarna skulle göra så.
@Sidd har ganska sedvanligt pratat runt olika frågor och fokuserat på ocidkommande detaljer. Omöjligt att säga färg på honom.
@Sysp har ju frågat mig om varför jag tror att han är ulv. Det handlar om diskreta saker som ordval och hur han interagerade med andra spelare i r1 på ett sätt aom absolut KAN vara genuint bybospel men som jag läser som en ulv son försöker spela som en god bybo. Hans fläckvisa närvaro stärker misstankarna mot honom så känns rimlig att rösta ut denna rundan.
Så Sysp, Sidd, Fjodde är väl mina ulvkandidater just nu.
Om Fjodor är ulv tycker jag hans analysinlägg är väldigt utanför boxen så det kan jag tänka mig att låta honom vinna på i så fall.
Så i nuläget tror jag att Sidd och Sysp är ulvarna.
Jag tar för givet att detta blir min sista runda oavsett så detta får bli mitt preliminära testamente.