BiobunkerVII
Kaoskardinal
Det finns inte direkt utrymme för sånt här paranoia om vi vill vinna. Den enda möjligheten för om BB7 inte är siaren är om Octa var det, och det är så låg sannolikhet att det inte funkar att spela så.Hur mycket ska vi lita på dig @BiobunkerVII med 2 misslyckade Sianden i ryggen?
Grönar det dig?
Vi får verkligen hoppas på ett lyckande Siande från din sida nu Bb7 för jag tror inte vi klarar 3 missar på raken.
Redan nu så ställer man sig ju frågan då jag är säker på att du och som vi ser Hägern inte skulle tveka med sånna här ulv-moves.
Om du var mig Bb7: skulle du bara oh skit vilken jädrans osis?
Men på vilket sätt menar du att Fjoddes post om spoilermarkeringen är något som gynnar ulvarna? Som jag sa i förra spelet så räcker det liksom inte med att se suspekt beteende, ifall det inte är ett beteende som leder till något (också därför jag försöker advokera att hitta grönt i spelare, istället för rött). Folk kommer alltid göra saker som är lite skumma. Folk tramsar. Men om det inte finns en ulvrationalitet bakom så fattar jag inte varför du så enkelt hakar upp dig på det. Samma sak med min kursiva emoji. Varför är det en grej att ens påpeka? Vad skulle ulvarna vinna på att jag postar en post om att jag fick en kursiv emoji? Vad är värdet i det?Ute å plockar kantareller
Vi tar ett exempel som jagtagiy typ tre gånger:
R1 det finns väldigt lite att gå på
Jag lägger röst på fjodde som med sin typ ända post R1:16 roligt skriver om spoilerknapp och kåtbamse som mobbare
Den tycker du jag ska bortse ifrån.
Det var en grej jag förvånades över att du tyckte jag brusade om. Så här nu ett par dygn senare har ju inte fjodde direkt steppat upp.
Det verkar du fortuinte tycka är nåt problem.
I stället är det jag som är lågflygare???
Sen så har vi din korvkiosk-post med röst efter deadline som typ räddar mig från att röstas ut??? Visst ska jag vara nöjd där och vore du ulv så är det ju tokfarligt. Dock bryr sig inte andra bybor och tanken slog mig ändå om jag på så sätt riskerar tjötas ihop med en ulv om det visar sig att du sias rött.
Där var lite små-kantareller om dig![]()
Oj, du glömde skriva att jag jagar Dig!Morsan - spelar på som vanligt, arga uppmaningar mot att följa strömmen, frågor om saker utanför spel, gnabbet med Hägern i R1 är väl närmast en kopia av tidigare spel så kan mycket väl vara regisserat i ulvtråden.
Jag kan inte svara annat än att jag har siat Octa och Vimes - grönar det mig, nä det gör det ju inte, du kommer inte veta om jag är siare innan jag nattmördas eller spelet är slut, med din logik så kan ju allt vara ett knep, då skulle ju inte ett rödsiande i natt gröna mig heller för det skulle ju kunna vara ett ulvmove.Hur mycket ska vi lita på dig @BiobunkerVII med 2 misslyckade Sianden i ryggen?
Grönar det dig?
Vi får verkligen hoppas på ett lyckande Siande från din sida nu Bb7 för jag tror inte vi klarar 3 missar på raken.
Redan nu så ställer man sig ju frågan då jag är säker på att du och som vi ser Hägern inte skulle tveka med sånna här ulv-moves.
Om du var mig Bb7: skulle du bara oh skit vilken jädrans osis?
att du jagar mig tycker jag varken grönar eller rödar digOj, du glömde skriva att jag jagar Dig!
Jag har mitt lasersikte inställt på dig och faktiskt svårt att se åt annat håll. Erkänner att det är en svaghet hos mig att jag snöat in.
Jamen ok.Alternativt jag har gott om tid till att spela men ändå lågflyger mer än nånsin-Sysp
"Kul med varulvsspel, har lite bättre med tid än senaste gångerna nu då jobbet har börjat igen på allvar och man inte har massa semesterobligations"
Ja jo du har väl rätt att vi nog måste välja att lita på Bb7.Det finns inte direkt utrymme för sånt här paranoia om vi vill vinna. Den enda möjligheten för om BB7 inte är siaren är om Octa var det, och det är så låg sannolikhet att det inte funkar att spela så.
Och BB7 kommer ju sannolikt inte få ett siande till, eftersom han blir mördad inatt. Eller har du en bättre förklaring till att ulvarna valde att byta Häger (som var grönast på plan) mot Basse, annat än att Basse var väktaren och de rollsiade honom?
Nej, jag är nog mest skadad av att jag läser folk hela tiden och jag har ärligt talat inte läst in mig på dig tillräckligt än.Jamen ok.Nu har vi konstaterat att jag har kunna spela / spelat för lite. Jag hade bra tempo på torsdagen tyckte jag, fredagen blev katastrof och lördagen värre.
Det jag inte fattar är hur ni hela tiden får det till att just detta är så rödande. Menar du med posten ovan ”Sysp har egentligen tid att spela, men väljer att spela skitlite för han tycker det är smart ulvande”? För det kan vi väl konstatera att jag varken hade tänkt eller att det hade fallit väl ut - jag har fortfarande inte hört något om varför jag är så himla röd förutom att jag spelar ovanligt lite, och det är ju väldigt motsägelsefullt att jag skulle tycka att det är en bra strategi.
@Impetigo hade rödsignal på mig när han kom in efter Stradh och då hade jag varit aktiv. Den har han sen behållit genom hela spelet. Jag tror Impe är grön, det betyder dock inte att han har rätt om mig. Vad grundade den läsningen sig på?
@Anthrox Har du nåt annat som du tycker är rött med mitt spel förutom tillgängligheten?
Att trycka min näsa i att jag spelar för lite som din post ovan gör är att göra mig medveten om något jag är fullt medveten om, men jag förstår inte var du hittar ulvrationaliteten i det och blir mest lite lack och less, främst på tonen. Kan du snälla titta förbi detta och omvärdera/utvärdera det jag faktiskt har bidragit med / inte bidragit med tillräckligt mycket istället? Tycker inte det här är ett läge vi har råd med att tunnla och inte tänka.
Absolut, men när du listar mina insatser så utelämnar du de drev jag gör, tex mot dig.att du jagar mig tycker jag varken grönar eller rödar dig
utelämnar ganska mycket om alla om man ska vara ärlig. jag lyfte med de saker som jag väger in när jag funderar på om du är ulv eller byboAbsolut, men när du listar mina insatser så utelämnar du de drev jag gör, tex mot dig.
För att underlätta en omvärdering lite: vilka tre poster du skrivit tycker du själv har varit mest hjälpsamma för byn.Jamen ok.Nu har vi konstaterat att jag har kunna spela / spelat för lite. Jag hade bra tempo på torsdagen tyckte jag, fredagen blev katastrof och lördagen värre.
Det jag inte fattar är hur ni hela tiden får det till att just detta är så rödande. Menar du med posten ovan ”Sysp har egentligen tid att spela, men väljer att spela skitlite för han tycker det är smart ulvande”? För det kan vi väl konstatera att jag varken hade tänkt eller att det hade fallit väl ut - jag har fortfarande inte hört något om varför jag är så himla röd förutom att jag spelar ovanligt lite, och det är ju väldigt motsägelsefullt att jag skulle tycka att det är en bra strategi.
@Impetigo hade rödsignal på mig när han kom in efter Stradh och då hade jag varit aktiv. Den har han sen behållit genom hela spelet. Jag tror Impe är grön, det betyder dock inte att han har rätt om mig. Vad grundade den läsningen sig på?
@Anthrox Har du nåt annat som du tycker är rött med mitt spel förutom tillgängligheten?
Att trycka min näsa i att jag spelar för lite som din post ovan gör är att göra mig medveten om något jag är fullt medveten om, men jag förstår inte var du hittar ulvrationaliteten i det och blir mest lite lack och less, främst på tonen. Kan du snälla titta förbi detta och omvärdera/utvärdera det jag faktiskt har bidragit med / inte bidragit med tillräckligt mycket istället? Tycker inte det här är ett läge vi har råd med att tunnla och inte tänka.