Nekromanti Balrog vs Smaug

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,885
Location
Barcelona
Re: Längsta tråden? [OT]

Hmm..

Jag var säker på att min "regler är en förutsättning för spänning" var den längsta. Nåja, den var väl i topp fme elelr sådär. Det är fortfarande bra gjort.

/Dnalor, som har nyanserat sin syn på regler och spänning sedan dess
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,885
Location
Barcelona
My bad!

I Arvidos topplisteinlägg ser jag nu hur det ligger till.

Min friform-v.s.-regelspeltråd "Spänning i rollspel" ligger på femte plats bland de mest lästa (1908 läsningar) och på tredje plats bland de längsta (232 svar). Det är långt ifrån den längsta trådens 433 inlägg, men ändå ganska strongt gjort. Jag vet var man ska peta för att det skall ömma. /images/icons/smile.gif

"And Dnalor will continue to be the zit on the hornea of America"
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: My bad!

Jag vet var man ska peta för att det skall ömma. Det vet du sannerligen... Jag misstolkade också "längst" m.m./images/icons/smile.gifSedan Arvidos var väl den därr tråden från sf-rollspels forumet inte sf-och fantasy-kultur /images/icons/wink.gif (tyckte det bara var värt att påpeka då jag menade på det här forumet;)Längst på SF-och Fantasy-kultur är denhär tråden (också mest läst) Rätt hög OT faktor dock/images/icons/smile.gif. Annars e det min (som jag gärna skulle se i täten/images/icons/smile.gif) SF vs Fantasy som är störst och längst (knappt någon OT faktor/images/icons/wink.gif) pÅ SF-och Fantsy-kultur forumet/Jonas, Gillade att påpeka det här;)
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: My bad!

"Annars e det min (som jag gärna skulle se i täten) SF vs Fantasy som är störst och längst (knappt någon OT faktor) pÅ SF-och Fantsy-kultur forumet/Jonas, Gillade att påpeka det här;) "

...en tråd som dessutom är helt Rising-fri, vilket inte tillhör vanligheterna på trådar som blir så här långa. Det är ju en bedrift i sig.

Jag tycker annars att jag är den som startat flest långa diskussioner på forumet. Kanske inte i mina egna trådar, men det brukar vara mina inlägg som alla andra opponerar sig emot och som får inläggen att bli så långa.

Vem e egentligen forumets störste firestarter? Hmm, spännande fråga... :^)

/Rising
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: My bad!

Antagligen du (du bara VÄNTADE på att nån skulle säga det, eller hur ;^)) eftersom du har en medvetet provocerande ton i dina inlägg, och dessutom skriver en hel del och till på köpet skiljer dig en del från standardforumsbesökaren. Jag kommer inte på någon annan i alla fall.

Själv är jag bara medskyldig till en lång tråd, fast den är å andra sidan tydligen den längsta på DoD-forumet nu.
 

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Kortaste tråden? [Också OT]

Jag bara måste... Vilken är den kortaste tråden? Finns det någon som gått förbi helt obemärkt, utan varken läsare eller svar? Svårt att länka till den förstås, då blir det ju automatiskt fler som har läst den. /images/icons/laugh.gif

/Berserk
 

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Svarar på mitt eget inlägg...

..och hoppas att det faktiskt finns andra som är intresserade. /images/icons/laugh.gif

Top 5 minst lästa trådar
1.[color:blue]Rollformulär till Chock sökes!</font color=blue>
1.[color:blue]Vilse i Arkham</font color=blue>
1.[color:blue]T ?? system</font color=blue>
1.[color:blue]Rollspelsgrundboksformat?</font color=blue>
1.[color:blue]Till SL</font color=blue>

Samtliga av dessa trådar har exakt 0 lästa, och alla är över en månad gamla! Grattis alla skribenter, ni misslyckades totalt att väcka det så eftersträvade intresset bland övriga forumbesökare!

(De uppräknade är de fem första trådarna jag påträffade, men fler fanns även om de var överraskande få.) /images/icons/smile.gif

/Berserk
 

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Re: Längsta tråden? [OT]

Ville bara påpeka, att tack vare ditt förra inlägg har nu Rollspelsriksdagen 4387 lästa, och ökar säkerligen.

Vampire vs. Chtulhu har "endast" 3608 och har således förlorat sin ledning! /images/icons/grin.gif

En applåd för riksdagen, som fortfarande orkar kämpa!

/Berserk
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Re: Svarar på mitt eget inlägg...


Samtliga av dessa trådar har exakt 0 lästa, och alla är över en månad gamla! Grattis alla skribenter, ni misslyckades totalt att väcka det så eftersträvade intresset bland övriga forumbesökare!


De är inte olästa eftersom de är ointressanta, de är olästa eftersom man får upp ett felmess. när man klickar på dom. Det GÅR inte att läsa dom.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: My bad!

"Själv är jag bara medskyldig till en lång tråd, fast den är å andra sidan tydligen den längsta på DoD-forumet nu."

Faktum är att den är den tredje mest lästa tråden på hela forumet! Endast slagen av rollspelsriksdagen och Vampisarna mot Kalle kula.
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Servern [ot]

Kanske är det den helige servern (Galilei(?)) som själv tycker att det är så ointressant att han inte VILL att någon ska behöva läsa dem. Jag menar, efter så mycket han (?) har fått stå ut med under sin tid som trotjänare så borde han ju veta.
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Re: My bad!

Nu verkar inte länkarna fungera i och med den nya forumsversionen, men är det den tråden där vi hade vår "roliga" diskussion, eller är den en liten sak i jämförelse med den du hade letat fram?

/Black Dwarf, nyfiken
 

Berserk

Warrior
Joined
24 May 2001
Messages
387
Location
Helsingfors, Finland
Re: Svarar på mitt eget inlägg...

Ok. Provade aldrig att klicka på dem, eftersom de isåfall hade fått en etta istället för en nolla på lästa. Det hade liksom förstört hela poängen.. :gremblush:
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Längsta tråden? [OT]

Jo men nu var frågan vilken tråd som var "Längst" som i flest inlägg :gremwink: Jag missförstod också det där i mitt första inlägg...
Så Vampire vs CoC(för jobbit att skriva) leder stort fortfarande

tack för mig

/Jonas
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Hjältarna glöms snabbt... ;-)

Förvånad att ingen nämnde (det kanske någon gjorde, eftersom ingen länk funkade med nya forumsversionen och allt) tråden om Rollspelsriksdagen, eftersom den både är den största på rollspelsforumet samt extremt rolig läsning.

Tror nästan alla då läste den, men det är ett hett tips till alla nykomlingar :gremgrin:.
 
Top