Nekromanti B&M och Diamantäpplet

Phelan

Hero
Hur ser det ut med färdigställandet av dessa? Releasedatum är ju satt till 26 november, ser det ut som om det datumet kommer hålla?

Och en relaterad fråga till Diamantäpplet - det står att den är del i en äventyrssvit, hur pass snabbt kan de efterföljande delarna komma och är det tänkt att de ska spelas inpå varandra eller är det anpassat för att tid ska förflyta däremellan? Hur pass fristående kommer de olika delarna vara?

Mvh / Phelan

Gastono

Hero
Diamantäpplet vet jag ingenting om men B&M är nog klar / snart klar så det beror på hur lång tid tryckeriet vill leka med den...

Legion

Warrior
Jag gjorde sista illustrationen till B&M torsdag den 4e November. Om det jag hört stämmer så gick allting till tryck på måndagen efter. Vanligtvis tar en tryckningsprocess med provtryck, godkännande och frakter ca 3 veckor (ungefärligen), så runt den 26 borde inte vara en omöjlighet...

AEGIS PRIME

Swordsman
En god indikation på att realesen datumen stämmer är att Neoshopen börjar ta in förbeställningar och vad jag har sett från Neogames hemsida finns det inget sådant, tyvärr....

Gastono

Hero
Det kommer säkert komma upp något men NG är upptagna och uppdaterar därför inte sin hemsida så ofta som man ibland skulle önskat. Men det kommer som sagt säkert en update snart...