Nekromanti Börjar väll bli dax snart..

Magnum_UBBT

Warrior
Joined
21 Dec 2000
Messages
258
Location
Norrköping (Jämte i hjärtat)
..att samla ihop en spelgrupp här i Norrköping.
Det har snackats om det tidigare men bollen ligger still där den ligger. Visst fanns det tom snack om en intresserad SL?

/Magnus. *pillar på en T6´a*
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,534
Location
Helsingborg
Haha.. Ja, det är rätt roligt det där.. Det har varit tre träffar i Norrköping.. Jag och Yassilus har varit på varenda en och alla gångerna har det bara kommit 1 ytterligare (ny) deltagande i samlingstråden förutom mig och Yassilus.. :gremsmile: Kanske liiite bättre deltagande vore på sin plats?

Av någon lustig anledning så antog jag att folk skulle bli mer upptagna under sommaren.. Vet inte varför.. Men som alltid.. Jag är på att hitta på något, spela rollspel eller whatever.. case har erbjudit sig att vara spelledare.. Johoohno har sagt sig vilja testa sitt spelsystem och jag har alltid Drakar och Demoner och Feng Shui som huvudrollspel och In the Dark och Deadlands som sekundära rollspel (och kanske Agone och SLA Industries om jag orkar läsa dem).. Jag vet inte vad Yassman ska göra efter sommaren, men det finns risk för att han flyttar..

/Han som gärna skulle vilja plugga psykologi i Linköping nästa termin, men har inte orkat sökt (och kommer antagligen inte in heller)
 
Top