Nekromanti Börd: 99

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Nä...

Ursäkta mig, men du låter alltid så sarkastisk...

(Buhu ingen förstår mig... Nåja deras förlust.)

/Hans ansikte är ärrat av ordkrig och personangrepp. En Soldat
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: En soldat [OT]

"Ehm? Det var OT till och med för att vara OT... Antingen har det väl någon sorts anknytning med min signatur eller så..."

Bland annat. Är man tillräckligt mossig så lär man komma ihåg en gammal hit från beredskapstiden, "Min soldat". Är man inte riktigt så mossig, utan bara ungefär så mossig som jag är, så kanske man minns att just den låten var ledtema i en dramaserie på TV för en herrans massa år sedan. Låten gick ungefär ut på allt det som alla som gör lumpen lär sig första dagen de hamnar i Kronans kläder - det ser förjävligt ut, det passar inte, och det är ytterst sällan man får något i rätt storlek och är det rätt storlek så har man fel kroppsbyggnad - och dessutom på beredskap på någon plats i vårt avlånga land, fast flickan som sjunger älskar sin soldat i alla fall för att han är just hennes soldat...

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
La Grand Finale

Det växer inte mossa på mig än, men visst känner jag till låten (HJÄLP KRILLE STÖTER PÅ MIG nänänä nu får jag bestämt ta mina piller...) det är bara det att det finns rätt många andra soldater här. Fast det är ju bara jag som har en signatur som säger att "jag är en soldat som har något som kan uppfattas som utseendemässiga nackdelar" Det påminner mig! Kära läsare, stick till rollspelsmakande så lägger jag upp en tråd om Karisma där.

/Hans ansikte är ärrat av ordkrig och personangrepp. En Soldat.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,909
Location
Barcelona
Säker på att det inte är "le"?

Fast jag vet inte. Jag läser inte franska. Jag bara över inför besserwisser-VM. Come an bara, Nightowl, så ska du få vad du förtjänar.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,909
Location
Barcelona
Re:Mundana Hov/fältkampanj= falskt

Ta mig till den! TA MIG TILL DEN (pissande hund, pissande hund, pissande hund, pissande hund, pissande hund)

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Enormt stor

Det va du själv som skrev:

<I>"För övrigt menar du alltså att kartan bara utgör EN tjugondel (!!!) av Mundana? Stentufft, isåfall. Har ju alltid tänkt att världen känns otroligt pyttig...

- Ymir, tycker att Mundana har för lite länder och härskare"</I>


Det jag ville säga var bara att Mundana är enormt stor. Om du kommer på forumträffen kanske du, om du har tur, får se den rikigt stoora kartan...Om CJS är snäll vill säga...
 

Virocon

Swordsman
Joined
5 Sep 2000
Messages
453
Location
Stockholm, Sverige
Calle ja... Den där stackaren... Är han eran boss, eller? Det ser så ut i alla fall...
Sen Krille, kolla din Foxmail, jag hade lite frågor till dig.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,223
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Forumträffen

Naeh du, forumträffen kommer jag inte till. Skulle vara för att titta upp till Kornella och Baldyr isåfall :)
Men näeh, GBG ligger lite för långt bort från mig, och om jag skall vara helt ärlig vore jag dessutom ett riskmoment- det finns för många idioter här på forumet som jag skulle känna mig tvungen att möblera om ansiktet på :)

- Ymir, har dock, efter samtal med Azagthoth och RipperDoc, struntat i sina "idiotstämplar". Iaf officiellt...*le hemlighetsfullt*

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Ymir on 2000-10-02 17:45.</EM></FONT></P>
 
Top