Nekromanti Bönder + utrustningsval ?

Syntax

Veteran
Joined
1 Feb 2003
Messages
7
Måste ha smugit in något litet fel i Eon´s första regelbok det står nämligen C-val två gånger på utrustningen för bönder. Ska det vara ett D-val istället ?? Plus är det någon som har något bra förslag vad som händer vid perfekta yrkesslag då man är torpare man äger ju inte något torp då ?
 
Plus är det någon som har något bra förslag vad som händer vid perfekta yrkesslag då man är torpare man äger ju inte något torp då ?

Jo, man kan ju säga att man slår för hur stort torpet är för bonden som torparen tar hand om :gremcool:
 
Back
Top