Nekromanti Böcker

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
Hej!!

Ja tänkte bara fråga vilka böcker som kan vara nyttigast att köpa efter regelboken.Och man kanske kan få lite tips om vart man kanske kan börja.Och kanske lite andra tips om neotech innan man börjar!!
Vore skit bra om man fick.

MVH
Jonas (Techno)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Om man gillar JÄTTEMYCKET vapen så skall man införskaffa sig Neotech Offensiv, där står det även regler för hur kikarsikte och sådant fungerar samt en jävla massa ammunitionstyper till de vapen som redan finns. Står även om närstridstekniker i den boken.
I Ultra får du en massa gratistid då du slipper att själv leta rätt på planlösningar till kontorslokaler och liknande, står även massa annat i den som jag inte kommer på på varken rak eller sned arm.
I Euro står det massa information om europa och EF kommer inte på vad som står mer i den just nu heller och jag orkar inte leta reda på boken för att kolla just nu då det finns andra som kan skriva vad som finns där.

/Seinet Wintermute - Funderar på att skriva ett Neotech-äventyr
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Re: Jag skulle rekommendera Hardware (NT)

Jag tycker man bör vänta med Harware till nya versionen kommer ut, den nuvarande är till n1 och har en del inakutella saker, främst på datafronten. Många saker är förstås fortfarande användbara men jag tror mer på "nya hardware" som ryktas att den skall komma snart.

Några oförglömliga saker ur hardware dock är den underbara riktmikrofonen som man kan lyssna av samtal på 200meters håll i goda förhållanden, problemet är dock att inte bli upptäckt då den är en 500kg stor parabol. (egentligen skall den nog väga 500g men det är inte lika kul)
Eller de som hoppar från höga höjder, dom hårda killarna är inte dom som hoppar utan hoppglasögon utan dom som hoppar med - dom väger nämligen 100kg! Höjdmätaren man kan ha på armen (!) väger endast 50kg och är väl tänkt som motvikt till hoppglasögonen ^^
 
Top