Nekromanti Bästa scenario på Gothcon 2012 utsett

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
I lördags hade Gothcons Vänner prisutdelning för bästa rollspelsscenario på Gothcon 2012.

I kategorin spelarnas favorit vann Oups Rymden av Gunnar Söderberg (MrG här på forumet).

I kategorin spelledarnas favorit vann Fem Bortslängda Själar av Jonas Larsson (that's me :D).

Gunnars äventyr vann även storkategorin bästa scenario. Hans alster hittar ni på www.rollspelsbaren.se och mina på www.trevligascenarion.se.

Informationen från Gothcons Vänner kan ni läsa om här, där även fler kategorier presenteras. :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,500
Location
Helsingborg
Coolt. Ett grattis till dig och MrG...

...

...men vad är egentligen "GothCons vänner"?

/Han som tycker namnet låter som någon obskyr kult :gremsmile:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,281
Location
Örebro
Jag säger grattis till de båda vinnarna! :gremsmile:

Han: Det är en stödförening till GothCon. De hade hand om enkäterna och liknande kring det hela.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Robert Jonsson said:
Han: Det är en stödförening till GothCon. De hade hand om enkäterna och liknande kring det hela.
Precis.

Gothcon är en sluten förening som vem som helst inte kan gå med i. Under konventet ligger det oerhört mycket pengar i Gothcons händer, och att föreningen är sluten hindrar från att några skulle gå med och göra en hostile takeover för pengarnas skull. Däremot kan vem som helst gå med i Gothcons Vänner, men de har inga kassavalv fyllda med pengar och exotiska reliker vad jag känner till.
 
Top