Bästa Red Moon Roleplaying kampanjerna

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Vad har ni för favoriter?

Här är min topp-10

1. Taken
2. Curse of Stradh
3. The Black Madonna
4-6 No man is an Island, Chicago by nights, Curse of the blood gods (pågående)
7. Fallen Angels (pågående)
8. Taroticum
9. Terror at make out point
10. Emissary lost/last voyage of the Ghazali
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Helt missat kampanjen the Island of the Dead!

Ruskigt bra och creepy äventyr/kampanj. Det är sällan jag bryr mig om reglerna, men spelledaren gjorde mig riktigt sugen på reglerna för social interaktion som användes helt mästerligt för att så split och misstänksamhet i gruppen.

Ska nog in nånstans på plats 4-7 och knuffar därmed bort emissary lost från listan.
 

Munkholt

Veteran
Joined
9 Jan 2005
Messages
30
Location
København
Jeg blev alvorligt syg mens jeg hørte Black Madonna og drømte at jeg var forbandet – det gav den kampagne en ekstra dimension for mig! :eek:

Jeg syntes også godt om Terror … (grundet systemet, det lød skægt) og Strahd.

Den nuværende Family Matters har også en rigtig god stemning (men ingen af kerne-spillerne).

De gør det generelt godt.
 

RedMoon

Veteran
Joined
13 Aug 2017
Messages
144
Tack för de fina orden kära vänner, det värmer och ger oss massvis med energi för framtida upptåg! <3
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Munkholt;n348775 said:
Jeg blev alvorligt syg mens jeg hørte Black Madonna og drømte at jeg var forbandet – det gav den kampagne en ekstra dimension for mig! :eek:

Jeg syntes også godt om Terror … (grundet systemet, det lød skægt) og Strahd.

Den nuværende Family Matters har også en rigtig god stemning (men ingen af kerne-spillerne).

De gør det generelt godt.
Ja family matters är ruggigt bra, låter som en professionell BBC produktion i stil med podden ”charles dexter ward”. Hoppas det gänget spelar ihop igen på RMR.
 
Top