Nekromanti Bästa mytologiska varelsen?

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,076
Alver, Vampyrer, Orcher, Zombier etc.? Om ni bara får välja en
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,479
Vampyrer. Vampyrer för alltid. Nej, ingen har förstört dem. Nej de är inte uttjatade. Motherfucking vampyrer.
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,986
Location
Ett häxkräl
En brinnande gris med rakbladsvassa borst som sprättar upp folk genom att springa mellan deras ben? Sign me upp! Den heter gloson.
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,986
Location
Ett häxkräl
God45;n332580 said:
Vampyrer. Vampyrer för alltid. Nej, ingen har förstört dem. Nej de är inte uttjatade. Motherfucking vampyrer.
Tio år i vampajjer-träsket plus Fortunatelty, the Milk har lagt alla vampyrer i evig vila för mig. Kollade nya Vampire, kände bara snark, detta är har jag gjort till leda. När kommer Gloson the RPG?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Vampyrer är ju onekligen ett bra kort i så fal, eftersom man får så mycket gratis; odöda, hamnskiftare, zombies...
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,217
Drake, min sinnebild av ett fantasymonster sedan Smaug. (Trist nog har jag än så länge inte haft nöjet att spela någon kampanj där en drake har en central roll.)
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,891
Location
The Culture
Skarpskytten;n332582 said:
En brinnande gris med rakbladsvassa borst som sprättar upp folk genom att springa mellan deras ben? Sign me upp! Den heter gloson.
Helt rätt, jag vet inte hur många gånger jag stoppat in en gloso i ett äventyr till Draka & demoner.
 

Per

Veteran
Joined
19 Apr 2015
Messages
74
Skaven - för de existerar ju inte i verkligheten :)
 
Top