Nekromanti Bästa kickstartern någonsin? - DCC RPG

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Jag bara måste slå ett slag för Brave Halfling Publishings Kickstarter för deras äventyrsserie Appenix N Adventures till Dungeon Crawl Classics RPG. Fem äventyr, en box till dem för 20 ynkans dollars (frakt till Sverige inkluderad) är ett riktigt fyndpris. Jag kan nog inte själv med att betala så lite, så jag har lagt in en högre plegde, men detta är en kickstarter som funkar även för riktiga snåljåpar.

Jag har själv inte hunnit plöja igenom mitt ex av DCC RPG, men det känns som att äventyr till det skall vara snabbkonverterade både till Pathfinder/3.5 och till de olika OSG-systemen.
 
G

Guest

Guest
Fan vad ballt. Ser ut att bli många kickstarters att stödja nu vid löningen.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Jag bara måste slå ett slag för Brave Halfling Publishings Kickstarter för deras äventyrsserie Appenix N Adventures till Dungeon Crawl Classics RPG. Fem äventyr, en box till dem för 20 ynkans dollars (frakt till Sverige inkluderad) är ett riktigt fyndpris. Jag kan nog inte själv med att betala så lite, så jag har lagt in en högre plegde, men detta är en kickstarter som funkar även för riktiga snåljåpar."

Jag drabbades av samma känsla, en hel låda med fem äventyr i utan extra kostnad för frakt för 20 dollar - jag måste lägga mer cash annars måste han leva på vatten och bröd karln....


Storuggla, en pastor som gör OSR-spel ftw
 
Top