Nekromanti Bästa köp äventyret?

Drakväktaren

Veteran
Vilket är det bästa kmpanj/äventyr som neogames har gett ut det har ju inte kommit så många men av dom som finns?
Jag har bara spelat det fördömdas sista hopp och den är ju ok. Finns det nån som är bättre?
Eller finns det nåt riktigt bra gratis äventyr som ni har spelat?
Kommer det komma något mer äventyr snart?

Mouja

Hero
Det var ett jefla tjat om äventyr nu på senaste tiden... kan folk inte skriva egna längre?

Testa sök-funktionen.. den är behändig.... trodde aldrig att dagen då jag skulle be folk använda sök-funktionen skulle komma.

Hybris

Veteran
Det är helt klart "Jarla". Det är öppet, presenterar en spännade stad och är jordnära. "Regnsynd" innehåller fler sagoellement. Det är också bra på många sätt. "De fördömdas sista hopp" Är ganska linjärt men har spännande äventyrsplattser och fungerar bra som ett introäventyr till en ny grupp. Äventyrandet på Takkalor är en kul del. Tyvärr hade jag väldigt tråkigt när jag spelade "Sorgernas brunn". Det är väldigt linjärt och lämnar inte mkt öppet för spelarna. Dock ger det en del schyssta stämningsbilder av Asharinahalvön.

Mening

Och meningen i ditt inlägg var? Jag hade väl inte länkat till Armandes testamente ifall jag inte tyckte om det, eller?

Mvh Victor Palm

Sankt Creigh

Warrior
Och där rabblade du väl upp alla tidigare släppta äventyr till Eon va?

Så vitt jag vet så finns det inga fler tryckta äventyr till salu. Tragiskt men sant.

Tacka vet jag internet! :gremlaugh:

// Creigh