God45
#PrayersForBahakan
Originalet såklart!
Sjukt coolt! Det här ska jag läsa!
Originalet såklart!

Så med tanke på 120 sessioner i Svärdets Sång på samma karta, borde det vinna Pris per session helt överlägset.Jag tycker som Robinsuu att Hot Springs Island är bra, fast bara i relation till sitt låga pris och inte för mer än tio sittningar. Mutant År Noll plus ett par zonkompendier ger en bättre och längre kampanj, men är också mycket dyrare.
Berätta mer! Något speciellt system?Oooo, jag kom på att jag spelat jättemycket av LP-spelet Death Robot Jungle med barnen och har haft väldigt roligt med det!
View attachment 32081
Systemlöst - det är en LP-skiva med betydelsebärande musik och skivomslaget innehåller hexkarta och encounters (och kan fungera som SL-skärm!)Berätta mer! Något speciellt system?
Jo jag har den! Men använde du något speciellt system när du spelade med kidsen, eller var det mer ”fritt”?Systemlöst - det är en LP-skiva med betydelsebärande musik och skivomslaget innehåller hexkarta och encounters (och kan fungera som SL-skärm!)
Vi har kört rätt friformigt. Barnen bestämmer vilket hex de vill gå till, sen diskuterar vi vad som finns där, om där är farligt eller säkert och vad de vill göra. ibland slår vi en t20 med svårighetsgrad 10, men det är mest för sakens skull.Jo jag har den! Men använde du något speciellt system när du spelade med kidsen, eller var det mer ”fritt”?