Nekromanti Bäst

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Du glömde (OT)

Huu-rah, Master Chief
;)

För övrigt använder jag också systemet med "markers" rätt flitigt. (I mitt fall bl.a. Krille, Vindhand, Rosen, Björn Hellqvist, Magnus Seter och ett par till.)

/Bjorn

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Bjorn on 2001-08-08 10:52.</EM></FONT></P>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jo visst !

Ok, DoD är MYCKET bra !
Men jag skulle nog inte vilja sätta Gemini på 2:a platts faktsitk. Skulle nog vilja ha Vampier där faktiskt.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Oerhört

Alltid oerhört härligt att få bekräftande på forumet tycker jag!
Ja, nu när jag ändå har postat ett litet onödigt inlägg passar jag på att fråga Nightowl:

För längesedan hade du ett citat från Vindhand som signatur, "Jag är inte konstruktiv, bara glad".. När sa han det egentligen?


-Arvidos, som läser forumet genom att först öppna huvudmenyn, via den öppna alla forum i separata fönster, använda fönstret för huvudmenyn för att gå till "Inloggade"-sidan, och går sedan vidare till alla forumfönster där jag öppnar varje tråd i ett fönster. "Det är för att du har uppe så MÅNGA fönster" är en vanlig kommentar.. /images/icons/tongue.gif
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Citatet från Vindhand(OT)

Hm... om jag minns rätt prisade Vindhand ett annat inlägg utan att egentligen tillägga något som han själv tyckte var "konstruktivt" - så han ursäktade sig lite. Jag tyckte det var en klockren kommentar.

Nightowl

We're damned if we do.
We're damned if we don't.
So let's DO it, dammit!
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Ni kan läsa det här. (OT)

Letade reda på inlägget med sökfunktionen./images/icons/smile.gif

Vindhands inlägg skrevs 010208. Det finns <A HREF="http://forum.rollspel.nu/showthread...earch=true&Forum=All_Forums&Words=konstruktiv glad&Match=And&Searchpage=2&Limit=25&Old=allposts&Main=60048" target="_new">http://forum.rollspel.nu/showthread...earch=true&Forum=All_Forums&Words=konstruktiv glad&Match=And&Searchpage=2&Limit=25&Old=allposts&Main=60048</A>

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,520
Location
Helsingborg
Re: Oerhört

"<EM>Alltså kommer jag ofta till slagfältet efter att Krille redan varit där och manglat, och har därför inte mycket att göra mer än att stjäla stövlarna alt. skära av struparna på folk. ;-)</EM>"
LOL!

"<EM>-Arvidos, som läser forumet genom att först öppna...</EM>"
Du brukar väl inte byta signatur förrän du "levlat"? Iaf, min dator klarar bara av 45-50 öppna fönster (128Mb RAM). Hur klarar <EM>du</EM> (läs: din dator) av det?

/[color:green]Han</font color=green> som för första ggn på länge läst en intressant tråd (menar denna tråd för Eder tröga)
 
Top