Nekromanti Azagthoth

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Va? Bor du på så sätt.....(OT)

Det är mycket riktigt bäste herr Sereg. Närmare bestämt på Chalmers Lindholmen (Datateknisk).

Jag kommer väl förbi på lördag då, du kanske kan stå nedanför och öppna åt en, eller hur går det till?

/Seinet Wintermute - Lyssnar just nu på Slightly Satanic (en kompis pojkvän och några till alltså)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Moses vem då?

Tja du, hade jag simmat hade det blivit så att jag kom kanske en halvtimme (eller mer) sent och stinkades oljerester och sådant med ett genomvått anteckningsblock till matterföreläsningen...

Kanske inte hade varit så populärt hos klasskompisarna *flinar*

/Seinet Wintermute - Skall på Comdex Nordic i morgon
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Va? Bor du på så sätt.....(OT)

det är bara att klampa in, och gå upp för alla trappor.. eller åka hiss om man är slö (som jag). Låt nu inte alla WH/40K-spelare skrämma iväg dig, det finns rollspelare också ;-)

/lyssnar inte på något just nu...
 

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Nej

OT trådar är roliga sålänge de inte växer till sådanna proportioner att det på 12 timmar kommer 50 nya inlägg just den tråden. Detta skedde bl.a. med copyright tråden. Dessutom var det i stort sett samma personer som bara argumenterade mot varandra utan att någon av dem gav upp.

Denna tråd däremot är ett tecken på humor, dessutom kan men om man är observant se att det inte skett något förutom vissa krav på en stängning under det senaste dygnet.
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Re: Nej

Som Quan'talis sa: "En diskussion bör åtminstone börja On Topic"

Sedan så tror jag inte att det är så många som vill läsa om Moses och stentavlorna, vad Jesus sa eller ej, hur Seinet ser ut om han skulle simma, vem som känner igen vem hur på lördag.....

All energi som läggs ner på detta, hur lite det än må vara, hade kanske använts bättre till att hålla sig vaken på en matteföreläsning eller för att skriva nåt givande på skräckfoumet....
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Nej

Det är ju bara att läsa det man själv vill och strunta i det andra. Eller hur?
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
FLUFF'ers unite!

Oh fasen, ska Seinet till att bli FLUFF'are på gamla dar? Det var ett vettigt beslut /images/icons/wink.gif

Var dock beredd på att det finns en del lluriga rackare som är nåt så vidrigt som en ohelig blandning av figurspelare och rollspelare... Hemsk tanke, men så lever vi i en hemsk värld ;-)

/Tobbe - FLUFF's alldeles egen Oberst ;-)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: FLUFF'ers unite!

Riktigt så farligt var det inte.

Jag var och kollade förbi igår (lördag (2002-01-26)) och tyckte allt det var en rätt fin lokal, dock så är det kanske inte lika bra som vårt gamla trevliga skyddsrum vi spelade i innan, men det är betydligt mer centralt och lättare för folk att ta sig dit, förutom för mig då som inte kan gå dit på 5 minuter /images/icons/smile.gif.

/Seinet Wintermute - Skall snart äta frukost bestående av Coka Cola och Popcorn...
 
G

Guest

Guest
Re: Men ge dej människa!

Men ramen för rollspel kan ju vara minst sagt ganska bred!! Tänk dig följande senario (ja, jag vet det är ganska krystat). Ett senario där spelarna ska spela ett rock band och deras manager) Och så vill man efter forska som SL för äventyret om Copyright lagen, för r.p har snot en massa låtar och hamnar i en räte gång ... Ja du förstår säckert vad jag menar ...
 
Top