Så istället för att racka ner på Gurgehs första intryck av serien, skulle du vilja vara så vänlig att upplysa oss fåkunnige (ja, jag undrar också) med svare på frågan, är Axas tuttar enda syftet med Axa?
Ja, jag var inte medveten om att jag rackade ner på Gurgehs första intryck, men om jag gjorde det så ber jag verkligen om ursäkt, för det var aldrig min avsikt. I mitt första inlägg kallar jag Gurgeh för expert efter att ha hastigt bläddrat igenom texten, vilket skulle kunna vara en ledtråd till 1)vad jag tycker om serien och 2)seriens djup.
Men det kanske är så på forumet i dessa tider att text som saknar smileys skall tolkas som sarkastisk. Jag gör det inte, men jag kanske tillhör en försvinnande minoritet? Om det är så att jag måste peppra mina framtida inlägg med smileys så... kan jag väl göra det. Jag tänkte inte helt enkelt inte på att texten kunde tolkas på värsta tänkbara sätt och än mindre på att någon skulle göra det, citera mig och sedan kräva en förklaring om varför jag är en sån stor skitstövel.
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så spelar det ingen större roll om man läser serien från slut till början, eller från början till slut. Eventuell behållning finns i bilderna och möjligen en gissning om på vilken sida Axa förlorar sin bh för att under resten av episoden vägra att bära den igen.
Den bäste recencenten är du själv. Köp/låna ett ex av serien och se vad du tycker.
Så återigen hr Gurgeh, tillåt mig be om ursäkt för mitt klumpiga sätt att uttryck mig. Det var aldrig min mening förolämpa eller på något annat sätt förklena ditt inlägg eller dina åsikter. Jag försökte vara rolig, men borde för länge sedan insett mina begränsningar inom detta område och avstått från alla eventuella försök till lustifikationer.