Nekromanti [AW] Den svarta tronen. Teknozigguraten. Black Mesa.

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Imorgon spelar vi igen! Sen sist har vi spelat två möten, så jag får väl skriva ihop lite.

Imperator åkte till Barkertown med en massa soldater och fordon, men spelade ett vänligt högstatusspel och förhandlade sig till att Barkertown ska bli en vassalstad till Svarta Tronen. Som en del av dealen så lovade jag att såga av armen på Bubonica som rättvisa för att (TM) Barker förlorade armen.

Det här var ganska hemskt, men ändå ett billigt pris att betala för att ta ett steg mot mera makt. Jag övermannade henne i duell och valde sedan improvement "Impossible reflexes", när Imperator är naken eller nästan helt naken har han 2-armor. Imperator blir mer och mer av en sexig Vladimir Putin.

Det visade sig att Barkertown sitter på ett helt golden age-vault under jorden, och de giftiga tunnorna innehöll människomumier! What the fuck.

Bon gör malströmsdroger på mumierna.

Bon har ju stoppat Castle i malströmmen då va, och Navarro vill ha henne tillbaks. Så Frankie ska försöka bygga en kropp åt henne med en mumie eller en hjärndöd snygg kropp. Obs, det är olagligt att göra människor hjärndöda!

Frankie ska också bygga min fabrik (improvement manufactory) - med malströmsmumier som arbetskraft! What the fuck.

Den lokala langaren hamnar i slagsmål med både Bon och Navarro, vilket var kul.

Vi kidnappar en spion från emperiet i väst, men Frankie påminner mig om att det är olagligt att fängsla utan rättegång, så jag släpper henne fri igen. I väst så har de frigjort sig från malströmmen (bra!) men blir samtidigt någonsorts hederslösa zombies. (dåligt!)
 
Top