Varulv Avslutningsklassen R3

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Så om Fjodor sätter på så vi kan se vem som är online och vi röstar ut Octa nu så vinner vi?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Varför du har ju första på Octagonal...
Mest för att Basse är grönare än du, men det spelar egentligen ingen roll. För min plan är typ vattentät, om jag inte missat något.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Ja det är väl lite av en ordningsfråga. Jag har ju Octagonal som mest misstänkt men följer det vi kom överens om att jag skulle lägga på Impetigo.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Cool,cool.

Octa ryker denna rundan, i det långsökta scenariot att Fjodor är ulven blir ju Basse och Anthrox båda inmuna så då har Fjodor bara mig att nattmörda vilket ju inte är möjligt.

Sen är det klart.

Åh, man kan göra det mer omständigt och resonera att jag potentiellt har kuratorn så då ska jag ut efter Fjodor. Då vinner Basse och Anthrox ändå i r5.

Men Octa är ulv så det är bara teorier hur som helst.

Bra jobbat, byn!🥳
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Känns som ett lite smutsigt sätt att vinna på egentligen, men en vinst är ju en vinst.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Behöver vi spela vidare här eller kan vi call it, så att säga?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Äsch vafan det är ju kört det här.

Röst: @Impetigo

Ville spola bort dig som ren hämnd för att du hade så jäkla rätt men inte ens det lyckades ju.

Ligist Octa lämnar klassrummet och sticker hem, varför vara här och göra olika hyss helt själv när ligistpolarna redan har gått på sommarov...

Grattis era plugghästar.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
@Basenanji @anthr
Jag kan flytta min röst men jag vill ha okej på det först. Den går då till Octagonal.
Alltså, spela roll. Sätt på din onlinestatus och se till att det står Last seen: Yesterday 2300 eller något på den imorgon när testet tas.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Fy fan för att ha spelat den sämsta runda 1 någonsin och sen bara tokvända runda 2 till det här!
Bra jobbat allihopa!
 
Top