Varulv Avslutningsklassen R3

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Jaha vi ses igen klassen! Det gick……öhh…. inget vidare igår…så jag har nu kollat skolans övervakningskameror, pratat med bambatanterna och just det vaktis är avstängd under utredning, om nån av er känner @Sidd föräldrar kan ni gärna hälsa det.
Sen vi träffades igår har nån dragit av en stinkbomb i omklädningsrummet, satt eld på en papperskorg och dragit ut projektorkablarna i samtliga klassrum på andra våningen. Nån har också luftat bibliotekariens cykel – det är inte ok!!
Jag ska inte bli långrandig, jag vill att följande elev följer med mig:

VIMES din ligist, du kommer bli utskriven för det här!

Va! Ja men Octagonal då!? Och Impetigo!? Och Basse han känner massa skolkare på bygg!!!
Vimes reser sig snabbt upp och en slangbella, facit till religionsprovet, e-cigaretter och stinkbomber ramlar ut ur hans väska.

Rektorn tar Vimes under armen och går ner mot expeditionen. På vägen passerar de Abbe på bygg som står och petar naglarna med en morakniv.




@Vimes röstades ut han var ligist

Han får skriva något moralistiskt om svenska skolan eller en haikudikt till Skolinspektionens ära.

Greta kommer ha mattediagnostik med klassen imorgon

Rundan slutar IMORGON 20:00!!!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Ingen blev nattmördad?
Så antingen är Basse kung på att förutse händelser, eller så föll ulvarna för min lamaste baitning någonsin!

Oavsett, wooo! (Also, det betyder att kuratorn är dead and gone)

Röst: @Octagonal
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Jag trodde inte det skulle gå så här. Då känner jag att det bara är jag och Basse som får göra testet imorgon.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Hur ser det ut rent statistiskt nu? Med en ulv och 4 godingar har vi ju detta.

Vill ni kicka mig så har ju byn till o med fler försök på sig så detta tar vi förhoppningsvis hem oavsett!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag trodde inte det skulle gå så här. Då känner jag att det bara är jag och Basse som får göra testet imorgon.
Ena gör testet medans den andra blir väktad. Görs det på något smart sätt borde det bli omöjligt för den sista ligisten att vinna
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Då har vi två goda som kan skydda varandra och om nån inte följer plan åker den
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Eller ja, det kanske till och med bara är en av oss. Om Basse väktar mig eller sig själv, och den andra får ta testet så är vi båda safe. Om ni andra tre är offline när testet händer går det inte att stoppa och Basse kommer kunna väkta igen rundan efter, så då byter vi bara roller. Så jag och Basse är nu för evigt immuna mot spolning om inte ulven loggar in vid testet och då vet vi vem ulven är.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Eller ja, det kanske till och med bara är en av oss. Om Basse väktar mig eller sig själv, och den andra får ta testet så är vi båda safe. Om ni andra tre är offline när testet händer går det inte att stoppa och Basse kommer kunna väkta igen rundan efter, så då byter vi bara roller. Så jag och Basse är nu för evigt immuna mot spolning om inte ulven loggar in vid testet och då vet vi vem ulven är.
Precis, det jag menade:love:
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Det skulle vara om Fjodor hamnar ensam med er och slänger in en dubbelröst och vinner
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Ja ni kan fritt rösta ut mig med. Jag är ju pluggis.
Jag har använt vaktis för att rädda Bassenanji.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Eller ja, det kanske till och med bara är en av oss. Om Basse väktar mig eller sig själv, och den andra får ta testet så är vi båda safe. Om ni andra tre är offline när testet händer går det inte att stoppa och Basse kommer kunna väkta igen rundan efter, så då byter vi bara roller. Så jag och Basse är nu för evigt immuna mot spolning om inte ulven loggar in vid testet och då vet vi vem ulven är.
Haha, guld!🤩
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Kan Fjodor och Basse byta plats på sin röster så länge bara?
 
Top