Nekromanti Avslut

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Hejsan,
jag har varit här ett tag och många av de äldre forumiterna känner mig och det här är inte så mycket en presentation som ett avslut. Ironin att det hamnade i presentationsforumet har inte gått mig förbi, men jag kunde inte komma på någon annan plats att placera det på. ;)

Under en längre tid så har jag och wrnu vuxit ifrån varandra och därför tänker jag avsluta både mitt medlemskap i föreningen (den här posten kan ses som som min begäran om utträde) och min närvaro på forumet. Så, varför gör jag det på det här lite halv-dramatiska sättet?
First off, inget drama, det är inte en rage quit.

Primära orsaken till den här posten är att jag har en del projekt på forumet som är oavslutade, nämligen:

1. Chatten till nya forumet. Nya forumet kommer att bli awesome (se till att tacka både Lupus och Spindeln ordentligt under launch). Jag lovade tidigare att jag skulle hjälpa till med just chatten och den skall jag försöka avsluta idag eller under morgondagen.

2. Masque. Jag kommer att fortsätta skriva på det och jag ska köpa en domän och lägga upp lite stuff där i näst-nästa vecka när jag är på semester. Jag kommer nog att kasta in något i promotion eller makar-forumet när jag känner att jag har nått en milstolpe (releasebar microversion, releasebar standardversion typ).

3. Jag skickade ut en del frågor till några av våra mer kända spelmakare om hur de bygger spel och tanken var att snygga upp och publicera dessa typ här eller på någon blog. Jag kommer nog att inte snygga upp dem så mycket utan att under helgen och nästa vecka bara publicera det i spelmakarforumet.

4. Videon tagen under DanCon ligger fortfarande uppe och om någon motsäger sig det så kommer jag ta ner den, vilket det ges möjlighet här i tråden eller till mig pm:igt.

En annan orsak är för att ge de som så önskar möjligheten att fortsätta hålla kontakten, förslagsvis på facebook. Dom som vill göra det kan pm:a mig eller bara posta i tråden.

Jag kommer att vara kvar ett par veckor för att knyta ihop dessa punkter och så.
Tack för den här tiden.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,675
Location
Eslöv
Jag kan inte gilla din post :(
Jaha, får väl ta dig på fejan och i framtiden skicka tankar kring Noir till dig personligen och förvänta mig goda svar.
 

cogitare

Swashbuckler
Joined
9 Mar 2005
Messages
2,151
Location
Lund
Tråkigt. Jag tycker du har varit en resonabel röst som ofta manat till att folk skall sansa sig och moderera sig i sitt sätt att uttrycka sig vilket jag alltid uppskattar när känslorna uppenbarligen låts styra postandet.

Jag har inte facebook annars hade jag sökt upp dig där och kommer sakna dina inlägg!

EDIT: Precis som Mundo så vill/tänker jag inte 'Gilla' ditt inlägg för jag tycker det är ett jävla skit att du lämnar tbh. Men förstår ditt beslut och det är ju just ditt också! :D

Cog.
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Mundo;n174715 said:
Jag kan inte gilla din post :(
Jaha, får väl ta dig på fejan och i framtiden skicka tankar kring Noir till dig personligen och förvänta mig goda svar.
Sure thing, du kanske redan har friendat? :)
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
cogitare;n174716 said:
Tråkigt. Jag tycker du har varit en resonabel röst som ofta manat till att folk skall sansa sig och moderera sig i sitt sätt att uttrycka sig vilket jag alltid uppskattar när känslorna uppenbarligen låts styra postandet.

Jag har inte facebook annars hade jag sökt upp dig där och kommer sakna dina inlägg!
Jag kan pm:a min email om du vill?
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Tråkigt är det att du slutar. Men om du tycker det är trist och jobbigt, så förstår jag det. Så kan det kännas.

Själv försökte jag regga mig här när jag blev aktiv, bara för att upptäcka att min mejladress redan var kopplad till en existerande användare - jag hade alltså i arla urtid registrerat mig men inte blivit fast för wrnu då, så pass långt tidigare att jag sedan glömt bort allt. Vårt kära community kan vara en "aquired taste"... :)

Vänförfrågan är skickad på den där multinationella reklamplattformen...
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Sapient;n174874 said:
Tråkigt är det att du slutar. Men om du tycker det är trist och jobbigt, så förstår jag det. Så kan det kännas.
Inte egentligen, orsaken är mer att jag upplever det som om forumet och jag har vuxit ifrån varandra. De senaste månaderna känner jag inte att jag har bidragit med bra inlägg, snarare tvärtom. De senaste inläggen jag har postat har liksom let till motsatsen av vad jag har varit ute efter, dvs. intellektuellt ärliga diskussioner och de-eskalering. Och då ser jag bara en rimlig väg framåt.

Sapient;n174874 said:
Vänförfrågan är skickad på den där multinationella reklamplattformen...
Med glädje accepterad.
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Skittråkigt att du försvinner!

Jag friend requestar för jag tycker du verkar vara en bra människa och för att jag vill följa utvecklingen av Masque!
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,539
Location
Slätta
Verkligen jättetråkigt att du lämnar. Önskar dig all lycka i framtiden.
 
Top