Varulv Avgångsklassen - spelet är slut

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
:) Nja. Alltså, jag hade nog uppmärksammat potentiellt fiskande även som bybo, men jag vet inte om jag hade drevat på det som bybo (det var en ganska långsökt scumtell ärligt talat). Att du reagerade som du gjorde var ju bara att rulla med som ulv. Men nä, jag utsatte inte dig extra för att du är ny.
Precis. Helt övertygad om att det var så.
Alla nya får mindre heat på sig för att ”de gamla rävarna” vill ta det lite varligt med blåbären.
Jag tittade lite misstänksamt förvånat på Vimes vid er lilla dispyt.
Undrade liksom varför Vimes inte chillar mer liksom fler av oss andra och låter Anthrox härja lite.
Det vart mer en scumtell på Vimes.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Och nä, @Anthrox. Du var inte dålig. Jag skulle nog säga att du - bortsett från @fjodorsenubas förmågeanvändning i slutet - var byns bäste spelare i R1. Visst var du ute och cyklade, men det var hela byn i R1. Det du däremot gjorde var att energiskt hålla igång diskussionen under hela rundan. Och det är superviktigt att någon drar och håller igång byn. Otaliga spel har avgjorts till ulvarnas fördel för att diskussionen i byn får pyspunka och dör ut. Dessutom spelade du väldigt grönt. Nu blev du ju grönad av din förmåga, men jag har svårt att tro att du skulle varit förstahandsvalet i R2 även utan förmågan.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Och nä, @Anthrox. Du var inte dålig. Jag skulle nog säga att du - bortsett från @fjodorsenubas förmågeanvändning i slutet - var byns bäste spelare i R1. Visst var du ute och cyklade, men det var hela byn i R1. Det du däremot gjorde var att energiskt hålla igång diskussionen under hela rundan. Och det är superviktigt att någon drar och håller igång byn. Otaliga spel har avgjorts till ulvarnas fördel för att diskussionen i byn får pyspunka och dör ut. Dessutom spelade du väldigt grönt. Nu blev du ju grönad av din förmåga, men jag har svårt att tro att du skulle varit förstahandsvalet i R2 även utan förmågan.
Ja verkligen. Bra jobbat med att hålla byn igång!
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Tack för ett bra spel @BiobunkerVII det var väldigt roligt. Enda tråkiga för min del var att R1 blev en dag längre, eftersom det då plötsligt helt felsynkade med när jag reste till England.

Byns spel i R2 var fantastiskt, särskilt @Impetigo Jag siade Impe R1 (som aldrig gick igenom) för att avgöra om han antingen är en otroligt skicklig ulv eller en by-MVP. Historien visade att det var det sistnämnda.

Det var också intressant att se hur tydligt det var från sidan av att Octo var den andra ulven. Stresspåslaget när man själv spelar gör inte underverk med ens perceptionsförmåga.
 
Top