Nekromanti Attribut för en demon?

Kanturi

Swordsman
Som ni vet så hade jag uppe en tråd för några veckor sedan angående en demonhybrid. Nu är det (snart) dags att spelleda "De Fördömdas Sista Hopp" och killen som är demonhybrid kommer att vara med. Jag har bestämmt mej för att demonen inom honom (ja, han har en demon inom sig, jag ändrade från "demonhybrid" till "inneboende demon") ska släppas fri och jag vill ha lite ideér angående hur denne ska se ut, vad den ska ha för attributer, förmågor m.m. om det skiter sig så kan jag ju ta en belials attribut och utseende så har man löst det... men det skulle vara lite roligare att ha nåt nytt... om det är nån som har nåt bra tips om att spelleda "DFSH" i övrigt så säg gärna till (ska börja spelleda på fredag och kommer antagligen att hålla på till söndag iaf)...

//Emil "Kanturi" Nises

Avslagen_Cola

Warrior
Varning! Spelare som ej spelat färdigt Sorgernas Brunn kan dra slutsatser av texten nedan som avslöjar äventyret!

--------------------------------------------------------------------

Om du har Sorgernas Brunn kan du ju alltid kolla där? Sista "bossen" är ju trots allt just det du söker efter :gremwink:
Annars skulle jag ta inspiration från de magiska varelserna samt belial och höfta på lite med antingen hög sty eller mycket magi. Och skuggförmågor.

AnVili

Warrior
Jag tycker att du kan ta och använda en belial, det fungerar nog helt okej.