Nekromanti Att döden dö [undersökning]

Ridijeck

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
358
Location
Örebro
Det är den här sortens frågeställningar som får en att önska att man hade en rollperson man lärt känna såpass väl att man kunde komma med ett svar.

Ridijeck
som dessutom, om han haft någon RP att presentera, förmodligen inte skulle kunna komma på någon passande musik
 

Eskil

Warrior
Joined
10 Oct 2001
Messages
292
Gorchiev Urbanist, något mentalt instabil före detta polis, numera kriminell (Neotech).1. Genom att droga sig så långt bort från verkligheten det bara går, för att sedan explodera i en destruktiv virvelvind av våld och smärta (andras).2. Med sin mor, beendes om förlåtelse för att han mördade sin far när han var sexton.3. "Fear of the Dark" av Iron Maiden.
 
Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Nu när jag tänker har jag faktiskt en gammal favoritkaraktär, Chamicen (nej, jag säger inte vad han gör, men det innehåller gift, lönnmord, sabotage, beende i tempel, snackandes med präster, spioneri etc)

1) Hur skulle rollpersonen spendera sina sista dagar?

I extrem spänning. han skulle anta det farligaste jobb han npgonsin tagit, och göra sitt absolut bästa.

2) När, var och hur skulle rollpersonen vilja dö?

Antingen i ett tempel... Eller i tjänsten. Helst med sina vänner och bröder (ordensbröder ungefär) med vapen i hand.

3) Vilken musik skulle spelas i högtalarna under rollpersonens sista ögonblick?

Tja du....
Disturbed - Prayer skulle sitta bra här med... Eller kanske Bon Jovi - Bed of Roses
 
Top