Nekromanti Atlasboxen ingen box?

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
Skulle inte Atlasboxen vara en box dvs vara förpackad i en låda? Eller är det bara dom på det stället där jag beställde den som var snåla och inte ville leta rätt på en större låda att stoppa den i, för jag fick bara mina böcker inplastade.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Skulle inte Atlasboxen vara en box dvs vara förpackad i en låda? Eller är det bara dom på det stället där jag beställde den som var snåla och inte ville leta rätt på en större låda att stoppa den i, för jag fick bara mina böcker inplastade."

Förmodligen det senare. Det är nämligen en stadig box. Vänd dig till deras kundtjänst och gnäll jävel!
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,219
Location
Göteborg
Låter skumt. Maila info@neogames.se om 'et. Det skall vara med en box. Jag själv packat massvis av dem, och om du hade beställt från Neoshoppen så hade du fått en box.
 

Kinapuffen

Veteran
Joined
7 Jan 2003
Messages
92
Location
Stockholm
Öhh, utan att veta något så tror jag mig kunna säga att atlasboxen döptes till något med BOX just för att allt låg i en låda (som jag dessutom har för mig jag sett, mintgrön sak om jag inte missminner mig). Låter som om du blivit lurad, eller ja... På något vis bedragen av din återförsäljare...
 

Zug209_ivenhoe

Warrior
Joined
12 Feb 2001
Messages
268
Location
Uppsala
Jag köpta min atlasbox idag på tradition och fick 3 underbara böcker och en kasse kartor i en förpackade i en jättefin låda.

Gå tillbaka och klaga.


Ivanhoe som anser att sådant borde staffas med att bli tvungen att kolla på samtliga avsnitt av vita löngner i en följd.
 

Silvervarg

Warrior
Joined
20 Jul 2003
Messages
346
Fick min Atlasbox idag, efter den legat i 7 dagar på stället man hämtar paket...
Precis vem är det man ringer och hotar? :gremwink:

Det ska va i en box, boxen ser typ ut som Eon2boxen fast grön och det står Atlas på...

Det ända är att gå tillbaka och kräva en låda till för det ska man få om man köper en BOX....
Jag tror inte det är lagligt att sälja det som box om det inte en box med...
Men lycka till med boxfixandet :gremsmile:

/Silvervarg som är på bra humör
 
Top