Nekromanti Atlantis

Osbjer

Warrior
Joined
7 Jan 2007
Messages
355
Location
Inflyttad till Göteborg
Såhär i mellandagarna tänkte jag spela lite med mina brorsdöttrar. De fick Atlantis i julklapp och när jag förbereder lite och läser förslagen på sidan 38 där det hänvisas till "händelsetabellen för Det stora djupet". Tyvärr hittar jag ingen sådan i boken. Missade den att komma med och man kan hitta den någonstans, eller blev den aldrig till?

/j
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
990
Location
Bureå
Jag öppnade tryckfilen av Atlantis för att kolla, och du har helt rätt. Vi delade på den modulen i ett sent skede, till en världsbok och vad som var tänkt att bli en sagobok, och tabellen hamnade tydligen i den senare (av vilka delar publicerats som pdf). Tabellen ligger dock kvar bland det opublicerade materialet. Jag kan pm:a över den till dig innan nyår, jag är inte hemma nu så jag kommer tyvärr inte åt allt material härifrån. Annars kan ni använda tabellen för Skeppskyrkogården. Ber om ursäkt för det inträffade.
 

Osbjer

Warrior
Joined
7 Jan 2007
Messages
355
Location
Inflyttad till Göteborg
Tack, det medförde inga problem. Men du får gärna PM:a över listan ändå, så vi har den i boken. Tjejerna tyckte det var superkul att spela sjöjungfrur dock, och det är ju det som är det viktigaste.
 
Top