Nekromanti Ask a Ninja!

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Många har nog redan upptäckt detta, men jag kan inte sova gott om natten om jag inte sprider det gudomliga budskapet om ninjors ultimata bästhet. Denna bästhet finns förkroppsligad på en sida och den heter: www.askaninja.com

Där besvarar en "riktig" ninja frågor från oss vanliga dödliga. Ninjas äger så hårt att det knappt är möjligt (men en ninja klarar det givetvis), i SYNNERHET äger de pirater som gör dåliga Keith Richards efterapningar! De äger också sönder allt vad Chuck Norris heter, och därmed basta!

P:S min favoritepisod: Coffes favoritepisod av Ask a Ninja D:S
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,463
Location
Helsingborg
Jag gillar verkligen inslaget där han intervjuar två skådisar från Blades of Glory. Där får man se att han verkligen är skarp på att leverera kvickheter. Sedan gillar jag all kameraklippning.

http://www.youtube.com/watch?v=XQM2VYaWzSs

/Han som hatar att ZoneAlarm kraschar stup i kvarten efter den senaste "superbästiga" uppdateringen
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag skickade in en fråga till Ninjan i Arla urtid när Ymer levde, men de tyckte nog inte det var så roligt att orera hur Ninjor som har sitt naturliga habitat i Japan skulle överleva i den kalla Norden (jag tycker att det hade funnits massor med chanser att dra bra skämt, till exempel om att ninjor är så badass att överallt är deras naturliga habitat).

Givetvis skrev jag under mejlet med "Viklas". Den som knäcker referensen får en miljard bonuspoäng.
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
För att vara lite uppstudsig mot moderatorerna: Hur kan en diskussion om smileys anses vara kultur, när Ninjas inte är det?

Hur kan internetkultur enbart fokuseras på smileys, när Ask a Ninja är ett stycke levande internetkultur i sig?
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
"jag tycker att det hade funnits massor med chanser att dra bra skämt, till exempel om att ninjor är så badass att överallt är deras naturliga habitat)"

Just därför svarade nog inte Ninjan på den frågan, för att det är så pinsamt uppenbart att överallt är deras naturliga habitat. De är ju NINJAS eller hur? :gremgrin:
 
G

Guest

Guest
Viklas?

Var inte det den personen som skrev in med extremt hemsk stavning till strongbad email?

/Zorbeltuss som klarar sig med delicious cake istället för 1 miljar bonuspoäng om han mot förmodan skulle ha rätt
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Fast svaret på alla frågor är ju pinsamt uppenbart och alltid samma - de är NINJOR! :gremgrin:
 
Top