Nekromanti Asharien och soldarn???

AnVili

Warrior
ÄR det någon som har "Asharien och Soldarn" ???? (Det borde det ju vara) iså fall har jag en fråga :gremwink: Jag äger ön utanför Camard och jag har hört att det ska finnas kartor över asharien och Soldarn med i modulen. Så jag undar hur det ser ut på ön (floder städer byar) och finns det redan någon som äger den???

Sankt Creigh

Warrior
Äger du en ö utanför Camard? Om du menar ön i bukten så har väl den bara bördig mark om jag inte missminner mig... Städer är väl upp till dig som "äger" den att upprätta, du bör väl ha någon förmån på "din" ö som gör att folk vill flytta dit.

Vi har tidigare spelat att just den ön användes som en del av Ashariens försvar och även som tullstation inför flodinloppet upp till bergen, den ön besitter sjukt bra resurser i och med dess läge.

Mvh

Creigh :gremcrazy:

Ceram

Tvättbjörn
Marö?

Jag äger ön utanför Camard och jag har hört att det ska finnas kartor över asharien och Soldarn med i modulen.
Jag antar att du menar den närmaste lilla ön strax söder om Camard.

Så jag undar hur det ser ut på ön (floder städer byar)
Den heter Marö och är markerad som bördig mark över hela den lilla ön. Inte finns det plats för floder på den. Marö är en knapp dagsmarch (4 mil) tvärs över och nästan rund. Den finns, enligt kartan inte heller någon by med mer än 99 invånare.

finns det redan någon som äger den???
Inte som står beskrivet i boken om det nu var det du undrade...

HerrBjörn

Warrior
Joo..
Jag håller med creigh.
Om du inte pyntade allför mycket för den så har du gjort dig ett rejält kap..
Nära civilisationen och perfekt att bygga upp en mindre armé på eller starta en stridsakademie..
Hur lyckades du få en ö i din ägo?