Nekromanti Arvidsjaur med omnejd - är vi ensamma?

Sukeile

Veteran
Joined
1 Oct 2013
Messages
11
Location
Arvidsjaur
Hej!

Min fästman( George, 37 ) och jag( Maja, 25 ) är nyinflyttade och skulle så gärna hitta trevligt folk att umgås och spela tillsammans med.

Vi spelar mycket brädspel ihop till exempel Talisman, Munchkin Quest, Rune Bound, Ticket to Ride, Adventurers och Dust Tactics som vi har hemma.

George har spelat mycket DoD när han var yngre och vad jag förstår även en del annat, men det var länge sedan sist.
Han tycker mycket om strategi spel.

Själv har jag inte mycket erfarenhet vad gäller rollspel men har velat prova enda sedan jag var liten. Mycket på grund av min barnvakt Sarah som också lajvade och berättade enligt mig världens bästa sagor.

Jag är väldigt nyfiken på just berättelsedelen av rollspel, karaktärerna och deras relation till varandra.
Är mycket förtjust i att hitta på historier!

Helst skulle vi vilja hitta spelkamrater i närheten som inte har något emot att spela på Engelska, åtminstone tills Geo lärt sig mer Svenska.
Vi vet att det finns roliga människor i storstäderna runt om oss men har ont om pengar och ingen bil för tillfället.

Men känner du/ni att ni skulle orka ta er hit för att lära känna oss så vore det så klart jätte roligt :gremlaugh:
 

Zishan

Veteran
Joined
30 Jan 2003
Messages
58
Location
El Stockholmo
Jag skulle tipsa om att även lägga ut en annons på Sverok om ni inte gjort det! Det borde ju finnas någon i närheten av Er!

Lycka till!
 
Top