Nekromanti Arntsen

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Robert heter jag.
Rollspelare sedan mitten av 80-talet, men är sorgligt nog långt ifrån så produktiv som många andra här.
Jag har inga särskilda preferenser när det kommer till genre egentligen, men det blir mest fantasy av någon anledning. Jag försvann ifrån hobbyn ett antal år, då jag inte tyckte mig ha tid, men så i nådens år 2013 ville min kära hustru pröva på det där med rollspel och fastnade givetvis.

Utöver rollspelare är jag förälder, historianerd och sportfiskefantast. Jag hade påbörjat historia studier på Göteborgs universitet, men var tvungen att ta en paus p.g.a. en svår graviditet, och har tyvärr inte haft möjlighet att ta upp det igen, ännu. Vad gäller fisket är jag med stor sannolikhet innehavare av rekordet på minsta torsken tagen i Saltstraumen. Ni som fiskar vet att det är en jävligt big deal...
Jag är dessutom före detta musiker också detta är lagt på hyllan eftersom jag kände att det inte riktigt var försvarbart att flänga runt i t.ex. Tyskland och spela när man har en familj hemma.

Dessutom är jag den ständiga spelledaren som lite i smyg fantiserar om att få spela som spelare nån gång.
 
Top