NYHET Arkand och Magiboken till DoD på KS 3 juni

Gissar på att den även kommer i svensk språkdräkt? Drakar och Demon 23 är verkligen mitt biblioteks mest populära rollspel, ser det knappt eftersom den alltid är utlånad samt lånekö - köper därför in det mesta som kommer till det, men har valt de svenskspråkiga versionerna!

Last edited:
Gissar på att den även kommer i svensk speåkdräkt? Drakar och Demon 23 är verkligen mitt biblioteks mest populära bok, ser det knappt eftersom den alltid är utlånad samt lånekö - köper därför in det mesta som kommer till det, men har valt de svenskspråkiga versionerna!
Ja, de kommer även på svenska, naturligtvis.

Gissar på att den även kommer i svensk speåkdräkt? Drakar och Demon 23 är verkligen mitt biblioteks mest populära bok, ser det knappt eftersom den alltid är utlånad samt lånekö - köper därför in det mesta som kommer till det, men har valt de svenskspråkiga versionerna!
"Arkand – Vågornas och flammornas stad och Magiboken kommer förstås även på svenska!" står det längre ner på kickstartersidan.

Ja, och nu är det igång. 740 000 SEK i skrivande stund.

Har inte lyckats hitta tygkartan bland add-ons, men har lämnat en kommentar på Kickstartern, så jag hoppas att den läggs till. :) De kartorna är fantastiska!
Hmm, jag tyckte jag såg den för 398 kr, men jag tittade kanske fel. Jag har inte lagt till den...än :D

Back