Rangertheman
Myrmidon
Ja, de kommer även på svenska, naturligtvis.Gissar på att den även kommer i svensk speåkdräkt? Drakar och Demon 23 är verkligen mitt biblioteks mest populära bok, ser det knappt eftersom den alltid är utlånad samt lånekö - köper därför in det mesta som kommer till det, men har valt de svenskspråkiga versionerna!
"Arkand – Vågornas och flammornas stad och Magiboken kommer förstås även på svenska!" står det längre ner på kickstartersidan.Gissar på att den även kommer i svensk speåkdräkt? Drakar och Demon 23 är verkligen mitt biblioteks mest populära bok, ser det knappt eftersom den alltid är utlånad samt lånekö - köper därför in det mesta som kommer till det, men har valt de svenskspråkiga versionerna!
Ah! Var för ivrig för att läsa klart!"Arkand – Vågornas och flammornas stad och Magiboken kommer förstås även på svenska!" står det längre ner på kickstartersidan.
Hmm, jag tyckte jag såg den för 398 kr, men jag tittade kanske fel. Jag har inte lagt till den...änJa, och nu är det igång. 740 000 SEK i skrivande stund.
Har inte lyckats hitta tygkartan bland add-ons, men har lämnat en kommentar på Kickstartern, så jag hoppas att den läggs till.De kartorna är fantastiska!
De kunde nog inte redigera det första valet och få med bilden, så istället fick de skapa en kopia. Hoppas ingen lägger till bägge för att de tror det är olika kartor.Fattade inte skillnaden mellan de två??
Hittade till slut! Var tvungen att använda telefonen ...kartbilder
Hittade till slut! Var tvungen att använda telefonen ...
EDIT: De dyker fortfarande inte upp i webbläsaren på datorn. Skumt, men nu har jag i alla fall lyckats lägga till tygkartan!
Ja, jag tror jag håller fast vid den@Rangertheman - är det fortfarande 12M som är gissningen?
Får nog revidera ner gissningen till 7M. Inga av de nya töjmålen är sådana som får folk att öka sin pledge, eller som lockar nya backers.Ja, jag tror jag håller fast vid den![]()
Får nog revidera ner gissningen till 7M. Inga av de nya töjmålen är sådana som får folk att öka sin pledge, eller som lockar nya backers.