Nekromanti ARK:s omslagsbild

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Trodde ni det gått och dött? :gremsmile:

Omslagsbilden till ARK finns på min blogg. En ny hemsida för spelet, samt lanseringsplanen, dyker upp inom superkort.

Ja, det kommer i år.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Cool. Jag undrade lite över ARK's stämning, och en bild säger ju mer än tusen ord. Hoppas att jag har fått en rättvis bild av spelet nu.
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
I och med den nya sajten skall vi löpande presentera nya förhandstittar på spelet. Blir förhoppningsvis tydligare då.

Och ja, den är cool - jag gillar den skarpt. :gremsmile:
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,927
Location
The Culture
Det var inte riktigt vad jag förväntat mig*, men det ser helt okej ut. Det finns i princip två typer av spel på svenska: fantasyspel som jag är måttligt intresserad av och science fiction-spel som jag är intresserad av, men som inte kommit ut ännu. Det här hör till den senare kategorin.

*Men jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig heller, kanske något som fokuserade mer på endast ett rymdskepp, utan att visa några människor.

/tobias
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
Hej där, väntar på att det skall släppas :gremsmile:
framsidan var ok, tycker den kunde centrera sig kring skeppet mera dock.
Den ser lite ut som en affish för en långfilm.
tycker att sådanna där kolosala skepp borde ha en massa detaljer, och en hel del fönster, det är min personliga syn på det hela.
kunde varit mera detaljer i övrigt, som på galaxen och på skrotet som flyger förbi.
Nu skall jag inte klaga när ett sådant intressant spel skall släppas!
 
Top