Nekromanti ARK-novell publicerad online

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Tänkte bara upplysa er alla om att en novell som utspelar sig i kommande science fiction-rollspelet ARK:s värld har publicerats på Alltid Attack Förlags webbplats. Undertecknad har skrivit och Reine Rosenberg har illustrerat.

Ta en titt! Du hittar den på ARK-sidan (öppnas i nytt fönster).
 

Mattis

Swordsman
Joined
23 Feb 2002
Messages
508
Location
Uppsala
Vet inte riktigt hur jag ska komma med någon konstruktiv kritik. Mycket bra läsning, det enda jag har att klaga på är ett ställe på slutet där det nog skulle stå mig istället för dig. Längtar till spelet.
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Trevligt att den uppskattades! Jag skall ta en titt på det du påpekade vid ett senare tillfälle, kanske ett fel har slunkit med - lätt hänt...

Om du väntar på ARK så kan jag meddela att det snart inte är långt kvar. Lanseringsplanen håller på att spikas och utannonseras självfallet så snart vi är säkra på att vi kan hålla den. Inga skuggdatum här inte! :gremwink:
 

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Den fastnade i minnet faktiskt. Så det här är stämningen ni/du/dom/han/hon försöker uppnå med ARK?
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
ARK möjliggör flera sorters rollspel. Det här är en typ av spel, men man kan inte direkt säga att den går hand i hand med äventyret jag just skrev... :gremwink:
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
mkt intressant, ska bli kul att se det färdiga rollspelet, hur mkt kommer summan ligga på för spelet tror ni?
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Det är hemligt än så länge, men priset blir inte högre än motsvarande produkter från andra förlag, det kan jag lova dig! :gremsmile:
 
Top