Nekromanti Arizona?

James Hancock

Veteran
Joined
16 Sep 2002
Messages
18
Kanske bussa MC-klubben som ligger ett kvarter från jobbet mitt på Gillbringarna /images/icons/cool.gif

// James
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,006
Location
Bureå
jag frågade dem på gothcon, och då skulle arizone komma till hösten. vad det innebär vet jag inte. kanske lagmo till borås?

/daniel
 

Joe Hunter

Veteran
Joined
14 Sep 2002
Messages
8
Det sa de förra hösten också, och det skulle då komma 1 eller 2 moduler till före den julen...

/ Joe
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,006
Location
Bureå
låter illa. hur som helst så är det ju ett vanligt fenomen i branschen...

/daniel
 

Kid Curry

Veteran
Joined
9 Mar 2002
Messages
37
Location
Malmö
Jag har i och för sig inte hört att det skulle komma några moduler men jag tycker också det är trist att de inte har kommit. /images/icons/laugh.gif
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Jag tror Iofs att G. har haft mycket att göra den senaste tiden, med deras arbete menar jag. Tror oxå att Arizona kommer när de känner att den är klar - inte tidigare. Så kvaliteten behöverr vi inte oroa oss för.

//Kalle
 

userfriendly

Warrior
Joined
3 Dec 2000
Messages
321
Pratade också lite med Gillbringarna på Gothcon. De sade
att förseningen beror på angelägenheter av privat natur, men
att de nu hoppades kunna släppa Arizona relativt snart. Man
påpekade även att Arizona var lite som en flaskhals, och att
flertalet moduler skulle släppas ganska snart efteråt.

Den som lever får se. Men jag är lika otålig (och framförallt
förväntansfull) som ni andra. Tråkigt att man från Rävspels håll
är knäppt tyst, det sista nyhetsbrevet är över ett år gammalt.

Vore kul om det fanns något man kunde göra för att hjälpa till,
istället för att bara klaga. Men men ...
 

don Larsson

Veteran
Joined
12 Oct 2000
Messages
67
Location
Örebro
Jag dinerade och talade med Anders & Tove för några veckor sedan. Visst är saker och ting på gång, på bred front med kommer nog dröja ett litet slag till, är jag rädd. Men Arizona kommer att bli väldigt trevligt, när det väl kommer... Har en känsla av att det har gått lite trögt för frilansarna också... Åtminstone om jag talar för egen del... Och visst skulle det vara trevligt om det kom ett nytt nyhetsbrev, som kan lugna massorna lite!
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Re: Arizona!

Förstår att ni är otåliga... Det har dragit ut på tiden bra mycket längre än vi tänkt oss, och vi är inte helt klara ännu. Men det ser oerhört lovande ut. Som någon nämnde nedan är Arizona lite av en flaskhals, och när vi väl fått ut det lovar vi högtidligt att det inte kommer att dröja länge innan nästa supplement kommer ut.

2002 har varit ett dödens år hittills, och där mycket av vår tid gått åt till att ta hand om de levande. Peppar, peppar är vi för första gången i år helt klara med alla andra saker och kan nu äntligen lägga koncentrerad tid på Western igen. Mer om hur landet ligger kommer i nästa nyhetsbrev (ja, vi vet att det varit tunnsådda med sådana också, men i helgen så)

/a & t
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,006
Location
Bureå
Re: Arizona!

trevligt. jag vet ju hur det är med försenade moduler, så jag menar inte att klaga. western är dock ett av de bättre spelen på marknaden så jag väntar med spänning på arizona!

/daniel
 
Top