Nekromanti Arizona - till sist!

Äntligen är det klart och vi har fått alla delar från tryckeriet. I slutändan blev det en fet modul på 120 sidor med linnetrådsbindning, hårda pärmar och en lös karta. Och den innehåller allt man kan tänkas behöva för att spela i området under hela Western-epoken (även om kartan och platsbeskrivningarna primärt täcker tiden fram till 1877). De första beställningarna skickas i veckan och spelet lär dyka upp i butikerna i nästa vecka. Vi ser fram emot att höra vad ni tycker!

/a & t
som planerar lite roliga saker till Westerns hemsida www.rollspel.com inom kort...

underbart!!
beställning kommer när plånboken blir lite tjockare!

Hade första spelmötet med nya kampanjen idag, som givetvis utspelar sig i Arizona, framför allt Tuscon.
Supplementet är underbart! Den enda egentliga nackdelen var att det blev ett jäkla bläddrande i boken när de gick runt och skulle utforska staden. Så vi ritar friskt på kartan, under tiden som de lär sig hitta i staden.

Men boken är verkligen hur användbar som helst! Jag kommer att köpa en till, för cirkulation i gruppen.

Vill ha, vill ha, vill ha!
Tyvärr är jag student och fattig som en kyrkråtta för tillfället. Men så fort jag får pengar ska jag köpa den.

Willie - som väntat ett bra tag på denna modul

Back