Nekromanti Arizona och Tombstone!!! Var är ni???

Matt Evans

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
89
Bara undrar, i december skulle modulerna dyka upp i början av året (om en ca vecka så har 1/3 av året passerat) och jag har inte sätt modulerna ännu...

// Matt Evans - fast, om man väntar på något gått....så är det ju bara härligt (som Hassangänget sa), fast i detta fall är det nog fel...börjar bli desperat och klättra på väggarna
 

Gibbon

Veteran
Joined
8 Jun 2001
Messages
70
Location
Norrtälje
me andra ord...

...det blir nog aldrig klart.

folk som sägs jobba med skiten befinner sig ju inte ens i landet.
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
me andra ord... ...det blir nog aldrig klart.

Den kopplingen har jag lite svårare att se... För bara några månader sedan såg Arizona mest ut som en osammanhängande kollektion av lösa texter, förra veckan såg den ut som en modul med lite luckor. Den är på G, helt klart.

folk som sägs jobba med skiten befinner sig ju inte ens i landet.

Nä, de flänger ju iväg till Göteborg och andra exotiska platser. (-:

--
Åke
 

Matt Evans

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
89
"Nä, de flänger ju iväg till Göteborg och andra exotiska platser. (-:"

Det är väl ett annat land - Västra Götaland :gremsmile:

Och inte kan man få något smakprov? En bild t.ex. av vår allas favorittecknare :gremwink: (även om det inte är en bild från modulen, lär jag ändå tro det :gremwink: )

// Matt Evans - vill gå med i Rosens fanclub
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Och inte kan man få något smakprov? En bild t.ex.

De brukar åka iväg till Anders och Tove när de är klara, så jag har inga inscannade själv. Fast det finns ju ett par på rollspel.com som hör till modulerna - den här apachebilden är från Arizona (en annan har också publicerats i ett gammalt nummer av Codex), och den här från O.K. Corral hör till Tombstone, fast den har fått lite mer bakgrund (moln på himlen) sedan den scannades.

--
Åke
 

Baron Faradan

Veteran
Joined
4 Apr 2003
Messages
15
Location
Arvika
En lten fråga

På Westerns hemsida står det att det finns en modul som heter "Legender från Arizona och New Mexico", är detta samma bok som Arizona eller håller de på att göra en till som bara handlar om Arizona och i så fall varför??
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: En lten fråga

"På Westerns hemsida står det att det finns en modul som heter "Legender från Arizona och New Mexico", är detta samma bok som Arizona eller håller de på att göra en till som bara handlar om Arizona och i så fall varför??"

Det är inte samma sak som Arizona. De gör en bok som handlar om Arizona, Legendböckerna är blott äventyr.
Varför? Öh... ja, det är väl inte fel med lite kampanjmaterial?


Storuggla, ridande polisen
 

Baron Faradan

Veteran
Joined
4 Apr 2003
Messages
15
Location
Arvika
Re: En lten fråga

Just det, jag tänkte inte på att Legender bara är äventyr :gremblush:
Då är det förstås kul att de gör en till bok
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
På gång... Sitter precis med korrekturet på första halvan av Arizona. Tyvärr hinner ingen av dem komma ut till LinCon. Heller:-( Men det närmar sig med stormsteg - inte minst tack vare Christoffer Krämers eminenta insats med att skriva årets konventskampanj:)

/a & t
 
Top