Nekromanti Apropå nada och SF...

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
.... bokhandeln så ska jag till den ( bokhandeln) klockan 11:00 idag Torsdag. Så vid 11 snåret är jag nåbar *fniss* på SF-bokhandeln i Gamla Stan Stockholm. Ja, ingen lär ju kunna känna igen mig utom den som har koden förståss.... Men ett tips är att kolla efter en något förvirrad kvinna i svart jacka, läderryggsäck och blå kjol.

Vem vet, vi kanske ses.

Lady Silver Wolf
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Det är nog lite sent påtänkt hur som helst eftersom hon skulle vara på SF bokhandeln kl 11 i morse.

Men en liten poäng har du! Warum detta möte, ehum, kan man ana en ensam själ i en stad full av människor!?!

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Nu är visserligen hela historien överspelad. Ladyn var mycket riktigt i gamla staden och träffade riddaren klockan 11 i SF-bokhandeln. Min tanke när jag slängde ut anmärkningen om att jag skulle vara där, var helt enkelt att det vore sköjj och träffa folk från forumet. Så när jag ändå var inne till det eminenta stället så tänkte jag ge andra en möjlighet att slänga käft med mig i verkliga livet. Nog för att jag bedrog mig, utöver att jag verkligen träffade Riddaren, vilket förövrigt var ett mycket trevligt möte. *ler brett*

Och, ensam... jo, nog är jag det alltid. Har inte så många vänner i livet. Ser dessutom alltid fram emot att skaffa fler vänner, det är så tråkigt att vara ensam. Ensam... är väl lite stort sagt, jag har ju gubben min och mina katter och den tredje parten i spelkompaniet här hemma... men vänner kan man nog aldrig ha för många av.

*vimsig*

Lady Silver Wolf
 
Top