Nekromanti Apropå allt och tack för fisken

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Undertecknad lever och har inte gjort som den älskade Rising.
I nuläget är jag dessutom grymt sugen på att spela rollspel med folk, IRL.
I nuläget vill jag också flytta, dock inte till Göteborg :gremsmile:
Jag tänkte bara så att ni vet, och att de som vet bättre också vet vad jag gått igenom. Ni andra får leva i ovisshet. Men med tanke på min hänvisning till Rising så kanske ni kan klura ut det ändå.

I slutänden vill jag bara säga att jag saknar er alla, men kommer inte vara så aktiv på forumet framöver. Kanske när jag får övningspraktik så kanske jag får en chans att bubbla med er igen...

Kram, alla gamla godingar och alla Nyingar som inte vet vem jag är.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Skönt att höra att det går åt rätt håll. Keep on going strong!
Jag hejar på ditt lag; fortsätt göra mål.

Förövrigt önskar jag dig all lycka till med allt slit och släp du tänker, vill och kan företa dig. Fast också så klart med allt skoj och ploj som du tänker, vill och kan ställa till med.

Tack detsamma, kort sagt. Och så säger jag välkommen åter och på återseende med en evigt öppen gest. :gremdrink:
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Men Krille, så här är det, jag har dig som vän (god vän?) nere i Göteborgstrakten och så har jag några kontakter till... men jag har mina absolut bästa vänner här i Stockholmsregionen - Uppsalaregionen. Så det blir ju så jättelångt till dem om jag skulle flytta ner till dina trakter och sedan vet jag ju inte ens om jag får spela rollspel med dig. :gremsmile:

Feskekörka? Ö, Roslagen bubblar av kyrkor med anknytning till havet... :gremsmile: Ah, seg jag är.... fisken ja...

:gremwink:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Eva Florén said:
Men Krille, så här är det, jag har dig som vän (god vän?) nere i Göteborgstrakten och så har jag några kontakter till... men jag har mina absolut bästa vänner här i Stockholmsregionen - Uppsalaregionen. Så det blir ju så jättelångt till dem om jag skulle flytta ner till dina trakter och sedan vet jag ju inte ens om jag får spela rollspel med dig. :gremsmile:

Feskekörka? Ö, Roslagen bubblar av kyrkor med anknytning till havet... :gremsmile: Ah, seg jag är.... fisken ja...

:gremwink:
Feskekörka
 
Top