Nekromanti Aprilskämt...men icke...

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Jag som hela 1 april var säker på att Köp och Säljforumet var ett aprilskämt... men så fel man kan ha :gremwink:

// Radagast
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Kanske var det en form av meta-skämt -- alla skulle tro att OT- och Köp- och sälj-forumen var aprilskämt, men den egentliga blåsningen var att de inte var det.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Jag kan ta bort det forumet nu på stört om det är det som du verkligen vill skall hända? :gremwink:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Heh, heh...

"Kanske var det en form av meta-skämt -- alla skulle tro att OT- och Köp- och sälj-forumen var aprilskämt, men den egentliga blåsningen var att de inte var det."

Tja, det var ju vår taktik även förra året, och det är ett roligt sätt att göra stora ändringar på. All förvirring är bra förvirring. :gremsmile:
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Re: Heh, heh...

Innebär då detta att ni kommer att vrida det hela ett varv längre nästa år, så att ni inför någon vettig funktion som sedan tas bort? Eller något ännu slugare? :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jo, jag var helt klart inne på din linje med att tro att de drev hejdlöst med oss...
Dock så tror jag bestämmt att man aldrig kan vara _rikigt_ säker längre när det gäller 1.a aprilskämmten här längre, tror jag bestämmt... :gremgrin:
Hursomhellst, kul att det verka gå bra för de nya forumet & såpeciellt kul är att det allmänna spelforumet är öppnat igen.
 
Top